۰ نفر
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
جاده چالوس یکطرفه شد

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محورهای هراز و کرج - چالوس خبر داد و آزادراه کرج - قزوین مسیر رفت و برگشت را نیز دارای ترافیک سنگین اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مرکز مدیریت راه‌های کشور، «امیر معصومی» کارشناس این مرکز درباره وضعیت تردد در جاده‌های کشور در ساعات اولیه صبح امروز ۱۳ خرداد، با اشاره به ممنوعیت تردد همه وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی از ترافیک سنگین در مسیر (جنوب به شمال) محدوده بیلقان و حدفاصل چنارستان تا گچسر و حدفاصل سه راهی دیزین تا پیچ سرهنگ و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه خبر داد.

معصومی گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده سنگان و حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا انتهای مسیر (محدوده شهرستانک) برقرار است.

وی، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گالری امامزاده هاشم، پلور، لاسم، آب اسک، شاهاندشت و بایجان را دارای ترافیک سنگین اعلام کرد و افزود: ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر(جنوب به شمال) محدوده گیلاوند گزارش شده است.

معصومی ادامه داد: در آزادراه قزوین – رشت حدفاصل منجیل تا رودبار نیز ترافیک سنگین است و محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها توضیح داد: در آزادراه کرج – قزوین محدوده های مهرویلا، تالار المهدی و شهرک صنعتی کاسپین ترافیک سنگین گزارش شده و ریگان – ایرانشهر نیز محور مسدود شریانی اعلام شده است.

معصومی، محورهای دارای انسداد فصلی را وازک - بلده، هشتگرد - طالقان و لاسم - ارجمند اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

ضرب‌وشتم یک نفر در جاده چالوس توسط یکی از مأموران نیروی انتظامی

۳۰ نفر فروردین امسال در جاده های مازندران به کام مرگ رفتند

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1637673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =