سخنرانی حداد عادل در مراسم سالگرد ارتحال امام در روسیه + عکس

ایلنا نوشت: مشاور مقام معظم رهبری که برای شرکت در نشست سالانه ایران شناسان و اساتید زبان فارسی در مسکو حضور دارد، در مراسم سفارت ایران سخنرانی کرد.

همزمان با فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی«ره» و قیام پانزده خرداد، سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه میزبان علاقمندان انقلاب و رهبر کبیر آن در محل رزیدانس این سفارت بود.

غلامعلی حداد عادل، مشاور مقام معظم رهبری که برای شرکت در نشست سالانه ایران شناسان و اساتید زبان فارسی در مسکو حضور دارد، سخنرانی کرد و به بررسی ابعاد اهمیت انقلاب اسلامی ایران و حرکت جهانی ایشان پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت تاریخ، توجه به درس‌های تاریخی را راهگشای آینده دانست و گفت که توجه به تاریخ پر از فساد و وابستگی‌های دو سلسه قاجار و پهلوی، نشان دهنده عظیمت واقعی تغییری است که امام راحل با انقلاب در این کشور رقم زده اند.

حضور حداد عادل در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در روسیه

بیشتر بخوانید:

مشاور مقام معظم رهبری با مرور برخی ویژگی‌های شخصیت معنوی امام، اولین دستاورد انقلاب را ناشی از همین شخصیت بزرگ و عاری از نخوت و خوی دیکتاتوری دانست.

حداد عادل پس از آن به استقلال به عنوان کلیدی‌ترین دستاورد انقلاب اشاره کرده و گفت: پس از چندین دهه وابستگی در این کشور، ظهور انقلاب اسلامی تضمین استقلال کشور و به دست گرفتن سرنوشت آن شد.

در این مراسم که با سخنرانی و خوشامدگویی سفیر کشورمان در روسیه آغاز شد، مداحان اهل بیت علیهم السلام، به ذکر مصیبت پرداخته و به ائمه معصومین علیهم السلام اظهار ارادت کردند

۲۱۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1637675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =