۴ نفر
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
سلطانی‌فر باعث ناکامی استقلال شد

مدافع اسبق استقلال همچنان معتقد است سلطانی فر باعث ناکامی این تیم در سال های گذشته بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛در دوران قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، استقلالی ها معتقد بودند سلطانی فر، وزیر وقت ورزش با حمایت های خود از قرمزها باعث ناکامی این تیم شده است.

محمد نوری، بازیکن اسبق استقلال هم بر این عقیده است. او در گفت و گو با خبرآنلاین گفت:

محمود فکری در دهه هفتاد، هم بازی خود من بود. او بسیار بچه خوب و سالمی است و زمانی هم که بازی می کرد، سلامت بود و زحمت می کشید. واقعا زحمت زیادی کشید تا به آن درجه رسید. به نظر من نگذاشتند فکری کار کند و بعضی عوامل باعث شدند نتیجه نگیرد. چون اگر اشتباه نکنم زمانی بود که آقای سلطانی فر وزیر بود، آن زمان داستان پیچیده بود و افراد زیادی دوست نداشتند ما نتیجه بگیریم. از خود وزیر تا معاون او و...

او درباره نقش وزیر ادامه داد: شک نکنید افرادی که برای استقلال می آوردند، افرادی نبودند که به تیم کمک کنند. نمونه آن آقای مددی و نمونه های قبل هم مشخص بودند. من معتقدم استقلال را خیلی اذیت کردند و نگذاشتند نتیجه بگیرد. در زمین هم دیدید که خیلی داورها علیه ما سوت می زدند.

برای خواندن متن کامل مصاحبه، اینجا کلیک کنید.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1639038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    1 0
    درست میگه ۴ سال پول برانکو را منظم پرداخت کنی (جز چند ماه اخرش) اما پول استراماچونی را ۴ ماهم درست پرداخت نکنی! و‌دستور بدی خلیل زاده بگذاره تو کشو درشو قفل کنه( گفته های علی خطیر)
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    0 2
    من فقط به مصاحبه اخیر درودگر اشاره میکنم که افرادی بالاتر از وزیر هوای استقلال را داشتند ختم کلام
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    1 5
    پسر جان! خود شما نمی توانستید نتیجه بگیرید؛ امسال هم که نتیجه گرفتید به خاطر امدادهای نه چندان غیبی بود. رویتان را کم کنید.
  • نامی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    1 3
    امسال هم شانس اوردید بازیکن های اصلی پرسپولیس منتقل شدند و سلطانی فری هم در کار نبود . مهاجمین و مدافعینی که استقلال داشت پرسپولیس نداشت یا داشت و رفتند . هفت تیم لیگ برتری سرمربی استقلالی داشتند که موقع بازی با استقلال موش می شدند . پولی که استقلال برای خریدبازیکناش خرج کرد پرسپولیس اگر داشت مدافعین و هافبکش رو نگه می داشت .
  • شهرام IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    1 3
    اشکال ندارد در عوض بابا احمد سجادی باعث کامیابی کیسه شد!!