دستگیری سارق مغازه‌های نقره فروشی ارومیه

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان آذربایجان‌غربی از دستگیری سارق حرفه ای مغازه‌های نقره فروشی در بازار سنتی ارومیه، خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سرهنگ صادق شکری "در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام وقوع سرقت از مغازه‌های نقره فروشی در بازار سنتی "ارومیه"، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده، کارآگاهان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و روش های نوین کشف جرم موفق شدند سرنخ هایی از یک متهم را در ارتباط با این سرقت شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ادامه داد: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران با تعقیب و مراقبت شبانه روزی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از منزلش تمامی اموال مسروقه را کشف و ضبط کردند.

شکری با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات تکمیلی با استفاده از شگردهای پلیسی و مواجهه با دلایل و مدارک به انجام سرقت اعترف کرد؛ بیان داشت: ارزش تقریبی اموال مسروقه برابر اعلام نظر کارشناسان حدود ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1640320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =