۵۱۹ دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی اعزام شد

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت : از ابتدای سال جاری تا ۲۲ خرداد ماه، ۵۱۹دستگاه ناوگان باری برای حمل کالاهای اساسی از لرستان به بندر امام خمینی(ره) اعزام شده است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مرتضی شیروانی گفت: با توجه به اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مبنی بر همکاری استان ها در جابجایی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از بنادر به سایر نقاط کشور، با برنامه ریزی های صورت گرفته و در هماهنگی با فعالان حمل و نقل کالای استان، از ابتدای امسال تا ۲۲ خرداد ماه تعداد ۵۱۹ دستگاه ناوگان باری از لرستان به بندر امام خمینی(ره) اعزام شده است.

شیروانی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان افزود: شهرستان بروجرد با ۱۸۶ دستگاه رتبه اول اعزام را در بین شهرستانهای استان به خود اختصاص داده و شهرستانهای خرم آباد با ۷۳ و کوهدشت ۶۷دستگاه به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند.

وی با قدردانی از تعهد فعالان حمل و نقل کالا نسبت به تسهیل در فرآیند جابجایی کالاهای اساسی گفت: فعالان حمل و نقل کالا اعم از انجمن های صنفی، شرکت های حمل و نقل و رانندگان فعال در این بخش همواره در خط مقدم جبهه اقتصادی در شرایط مختلف پای کار بوده و تعهد خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت رسانی به مردم به اثبات رسانده اند که جای تقدیر دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1641139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =