از مردم بگیرید تا رادیو؛ همه از تیم ملی انتقاد می کنند!

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید فدراسیون نباید کوتاهی کند و به هر قیمتی که شده برای تیم ملی بازی‌های دوستانه برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی پروین درباره خریدهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: تا تیم به زمین نرود، نمی‌توانید کیفیت بازیکنان را بشناسید. این بازیکنان بد نیستند و امیدوارم خوب کار کنند. باشگاه خدا را شکر پول دارد و ان‌شاءالله یک تیم گردن کلفت و خوب را روانه میدان می‌کند تا مردم راضی باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت تیم ملی هم گفت: خیلی‌ها از تیم ملی انتقاد می‌کنند اما نمی‌توان در این شرایط مربی را عوض کرد. مقابل الجزایر ۱۵ دقیقه اول و آخر بد نبودیم اما نمی‌شود با یک بازی تشخیص داد. اسکوچیچ با تیم ملی ۱۳، ۱۴ بازی را برده و نمی‌شود از او انتقاد کرد. چرا انتقاد می‌کنند؟ ما بازی تدارکاتی نداریم و من قبلا گفتم که باید ۱۰ بازی تدارکاتی داشته باشیم. به قطر رفتیم و به سختی یک تیم را پیدا کردیم. الجزایر خوب بازی نکرد و بازیکنان ما بد بازی کردند و حق هم دارند چون هماهنگ نبودند.

او با بیان این‌که باید لیگ را تعطیل کنند تا هماهنگی تیم ملی بیشتر شود، گفت: باید با تیمی مثل الجزایر بازی کنیم تا بفهمیم چگونه دفاع را بسازیم. با یک بازی صلاح نیست انتقاد شود و امیدوارم تیم ملی نتیجه بگیرد.

پروین درباره شایعاتی مبنی بر جایگزینی جواد نکونام یا کی‌روش به جای اسکوچیچ بیان کرد: اگر مربی ایرانی بیاورند خوب است اما اگر خارجی بیاورند، بزرگترین اشتباه را می‌کنند چون تا بخواهد بازیکنان را بشناسد زمان می‌خواهد. البته حضور مجدد کی‌روش در تیم ملی اشتباه است.

او درباره برنامه ریزی ضعیف فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون دارد کوتاهی می‌کند. باید به هر قیمتی شده بازی‌های دوستانه برگزار کنند. نظر من این است که لیگ را تعطیل کنند و ۱۰ بازی دوستانه بگذارند. ما در هر جام جهانی در گروه چهارم شدیم و هیچ کاری نکردیم. باید دل مردم را شاد کنیم و یک پله بالا بیاییم. متاسفانه کوتاهی می‌کنند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص این که تیم ملی کنونی را نسل طلایی فوتبال ایران می‌نامند، گفت: قبول ندارم. بازیکنانی در این کشور بودند که از این بازیکنان بسیار بهتر بودند.

او درباره آمار گلزنی پایین در لیگ برتر بیان کرد: همه از ترس عوض نشدن بازی می‌کنند. یا مساوی می‌کنند یا با یک گل پیروز می‌شوند. این‌ها همه به خاطر ماندگاری در تیم است. مربی می‌داند اگر چند باخت بیاورد عوض می‌شود و مردم درباره حضور یک مربی تصمیم می‌گیرند. حیا کن و رها کن شروع می‌شود و این باعث می‌شود مربیان سعی کنند گل نخورند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره علت حضورش در ساختمان این باشگاه هم گفت: آقای درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) از من، آقای طاووسی، وطنخواه، حاج رحیم‌پور و مایلی کهن دعوت کرده بود. امیدواریم این جلسات ادامه داشته باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1641367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =