اشتغال به کار حدود ۴۰۰ نفر از زندانیان در استان چهارمحال و بختیاری

رئیس کل دادگستری استان از تحقق اشتغال حدود ۴۰۰ نفر از زندانیان در کارگاه های خارج از زندان در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری احمدرضا بهرامی صبح امروز در جلسه کمیته ساماندهی زندانیان ضمن دستور پیگیری در خصوص اشتغال زندانیان و نحوه پرداخت حقوق و مزایای دازندانیان شاغل در کارگاه های داخلی و خارج از زندان افزود : یکی از سیاست‌ ها و برنامه ‌های مدون و تحول گرایانه قوه قضاییه استفاده از ظرفیت های قانونی برای اشتغال محکومان است که با اصلاح نگرشهای اجتماعی نسبت به ایشان و توسعه جریان تولید و اشتغال زایی صورت می پذیرد.

وی افزود: بر این اساس در استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت ها و مهارتهای مددجویان شناسایی و در جهت اشتغال زایی آنها گامهای موثر پیش بینی و اجرایی می گردد.

بهرامی تصریح کرد: باید در نظر داشت که محکومین نیز همچون سایر افراد جامعه دارای کرامت انسانی هستند و تلاش برای اشتغال ایشان راهکاری موثر بر فرآیند اصلاح زندانیان است.

شایان ذکر است این جلسه با حضور رئیس کل، دادستان مرکز استان مسول حفاظت و اطلاعات دادگستری و معاون توسعه و برنامه ریزی، مدیر کل زندان‌ها، معاون دادستان و ناظر زندان در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1641931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =