بازداشت ۱۲۰ نفر از اعضای یک تور گردشگری در جنگل‌های نکا

صدا و سیما نوشت: ۱۲۰ نفر از اعضای یک تور گردشگری غیرمجاز به دلیل اَعمال مجرمانه و هنجار شکنی در جنگل‌های شهرستان نکا بازداشت شدند.

رییس کل دادگستری مازندران یا بیان اینکه ساماندهی تورهای گردشگری در دستورکار معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان قرار دارد گفت: اعضای این تور گردشگری غیرمجاز، در جنگل "پِی رَجِه" شهرستان نکا اقدام به نصب بنرهای شیطان پرستی و اَعمال مجرمانه مانند شُرب خَمر، روابط نامشروع، رقص مختلط، کشف حجاب و دیگر موارد خلاف شرع و قانون کرده که توسط پلیس امنیت اخلاقی دستگیر و در این رابطه پرونده قضائی تشکیل شد.


حجت الاسلام اکبری بر برخورد جدّی دادستان‌های سراسر مازندران، با افرادی که بدون توجه به ارزش‌های اخلاقی، فرهنگ بومی منطقه‌ای و اصول گردشگری به دنبال ابتذال در قالب این تورها هستند، تاکید کرد.


رییس دستگاه قضایی مازندران افزود: توقع مردم استان حفظ شعائر، ارزش‌های اسلامی و مبارزه با هرگونه هنجارشکنی وقانون گریزی بوده و بر همین اساس دادگستری مازندران در باره شناسایی و برخورد با ریشه‌های ترویج ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه کمک و یاور دستگاه‌های مرتبط است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1642911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    19 60
    پول که زیاد بشه بعضی از جماعت ایرانی کم جنبه میشه
  • US ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    67 6
    هدی رستمی ( هدی جبار ) در صفحه اینستاگرامش با ۵۰۰ هزار فالوور عکس و فیلم از شرب خمر داره ، رقص داره ، کشف حجاب داره ، …. ولی نه تنها باهاش کاری ندارن ، بلکه ارزشی ها ازش حمایت هم میکنن ، تو اخبار ۲۰:۳۰ حمایت میشه ، بهش مجوز میدن ، اسپانسر میدن تا توریست آمریکایی و انگلیسی و فرانسوی و سوئدی ( اینفلوئنسر ها ) رو بیاره ایران به بهانه تبلیغ توریسم ! هیچ کس کاریش نداره ولی مردم عادی چنین کارهایی بکنن سر و کارشون با گشت ارشاد و وزرا ، دادگاه و تعهد و توقیف ماشین و … هست ! برای آقازاده ها این کارها مشکلی نیست ولی مردم عادی مشکل دارن ! ارزشی ها و انقلابی های عزیز با این استاندارد دوگانتون چیکار کنیم ؟ چرا بعضی ها نه تنها از قوانین معاف هستن و تشویق میشن ( آقا زاده ها ) و مردم عادی بخاطر کوچکترین مسئله تنبیه و مورد تهمت و خشونت قرار میگیرن ؟
  • بی نام DE ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    67 30
    مشکلات مملکت دیگه همه حل و درست شده و مشکل فقط تفریح چند نفر در پارک و جنگله که هزار برچسب بهش زده میشه