بازدید اعضاء شورای قضایی از مرکز نوآوری صنعتی پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری

اعضاء شورای قضایی استان به همراه جمعی از قضات روز گذشته از کارگاهها و بخشهای مختلف مرکز نوآوری صنعتی پارک علم و فناوری استان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری در جریان این بازدید عبدالرضا علیمحمدی دادستان مرکز استان در سخنانی فعالیت پارک علم و فناوری را کمک به پیشرفت اقتصاد دانش بنیان در کشور و اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: تبیین راهبرد توسعه پارکهای علم و فناوری تحقق مولفه های اقتصاد مقاومتی را در کشور رقم می زند و از آنجا که این مراکز متناسب با نیازهای صنعت، فرآیند رشد اقتصادی را در کشور تسهیل می کنند لذا ضروریست به نحو شایسته از آنها حمایت شود.

در این بازدید اسماعیل پیرعلی رئیس مرکز نوآوری صنعتی پارک علم و فناوری استان با تقدیر از تعامل و حمایتهای دستگاه قضایی استان هدف پارک علم و فناوری را پاسخگویی به نیازها علمی جامعه عنوان کرد و گفت: امیدواریم با حمایتها و همکاری های دستگاههای مختلف بتوانیم در راستای اشتغالزایی، مهارت افزایی و ارتقاء ظرفیت علمی کشور گام برداریم. پیرعلی در ادامه گزارشی از روند فعالیت کارگاهها و واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری استان را ارائه کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1644167

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =