حمایت از تولید دانش‌بنیان در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: حمایت از تولید دانش‌بنیان در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی شعبانی، رییس کل دادگستری استان قزوین در حاشیه بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان که به مناسبت هفته قوه قضاییه صورت گرفت، اظهار کرد: با توجه به شعار سال جاری و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه حمایت از تولید و حوزه دانش‌بنیان، دستگاه قضایی پشتیبانی و حمایت از شرکت شهرکهای صنعتی را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

او افزود: مسئولان رسانه به ویژه صداوسیما تولیدات شرکت‌های صنعتی را باید به اطلاع مردم برسانند که هم مردم بیشتر در جریان تولیدات داخلی قرار بگیرند و هم منجربه حمایت و دلگرمی‌ برای تولیدکنندگان استان شود.

این مقام قضایی درخصوص رفع مشکلات تولیدکنندگان، بیان کرد: تصمیم بر این است که هر دو هفته جلسه‌ای برای حل مشکلات شرکت‌ها برگزار کنیم تا هر چه سریع‌تر آسیب‌ها و محدودیت‌های این واحدها در عرصه تولید شناسایی و رفع شود.

شعبانی گفت: مواردی از تخلفات تولیدکنندگان در دستور کار است و ضابطین ما تمام تلاش خود را در جهت شناسایی و رفع این موضوعات دارند که بعضی از آن‌ها جنبه‌ کیفری پیدا می‌کند، برای مثال مواردی همانند گران‌فروشی، احتکار محصولات و ارزاق عمومی به دادسرا فرستاده می‌شوند و مورد مجازات قرار می‌گیرند تا بتوانیم اثر بازدارندگی بیشتری را در این خصوص داشته باشیم.

رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: مسلما کسانی که شایستگی تملک اراضی صنعتی را ندارند نباید در این حوزه ورود کنند و طبعا دستگاه قضا با این اشخاص برخورد می‌کند تا این اراضی در نهایت به افرادی که توانمندی علمی دارند و مورد تایید مسئولان شرکت شهرکهای صنعتی هستند، واگذار شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1644320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =