همایش بین المللی "علوم انسانی اسلامی" با هدف نقد و بررسی عالمانه مسیر تحول رشته های علوم انسانی اردیبهشت 91 برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین چکیده مقالات محققان و اندیشمندان در زمینه تحول در علوم انسانی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی تا 31 شهریورماه امسال دریافت می شود و پس از داوری و انتخاب تحقیقات برتر، اصل مقالات باید تا پایان دی ماه ارائه شود.

این همایش در قالب 9 کمیسیون از جمله نقد علوم انسانی رایج و متداول، فلسفه و روش شناسی علوم انسانی اسلامی، طرح نظریات برجسته در حوزه علوم انسانی، طبقه بندی علوم انسانی اسلامی، کاربردی سازی علوم انسانی اسلامی برگزار می شود .

ارزیابی و آسیب شناسی علوم انسانی اسلامی، ارایه یک الگوی دانشگاهی از علوم انسانی اسلامی، رابطه علوم انسانی اسلامی و موضوع پیشرفت علوم انسانی و رویکردهای رایج علوم انسانی اسلامی در جهان اسلام از دیگر عناوین پیش بینی شده برای کمیسیونهای این همایش عنوان شده اند .

این همایش با همکاری 30 مرکز پژوهشی از جمله دانشگاه امام صادق(ع)، دانشگاه بین المللی جامعة المصطفی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =