کریستیانو رونالدو وارد دنیای کریپتو شد

رونالدو قرارداد جدیدی را منعقد کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو که یکی از پردرآمدترین ورزشکاران دنیاست به تازگی اعلام کرد قرارداد انحصاری ای با صرافی بایننس درخصوص توکنهای غیرمثلی خود به امضا رسانده است. مشارکت با بایننس این امکان را به طرفداران رونالدو می دهد تا به جامعه وب ۳ این بازیکن ملحق شوند. در همین راستا، رونالدو اعلام کرد که این قرارداد قرار است که در دنیای توکنهای غیرمثلی را تغییر ایجاد کند و همچنین فوتبال را به سطح بالاتری برساند.

توکنهای غیرمثلی مربوط به لحظات ماندگار تاریخ ورزش

رونالدو به تازگی اعلام کرد که قرارداد انحصاری چند ساله ای را درخصوص توکنهای غیرمثلی خود با صرافی بایننس به امضا رسانده است و بواسطه این توافق و همکاری، طرفداران این فوتبالیست برجسته این امکان را دارند تا لحظات ماندگار تاریخ ورزش را در قالب توکنهای غیرمثلی در مالکیت خود داشته باشند.

همچنین، دنبال کنندگان رونالدو در صفحات اجتماعی این فرصت را دارند تا به جامعه وب ۳ این فوتبالیست برجسته ملحق شوند. در ویدئویی که توسط اکانت توییتری بایننس منتشر شد، رونالدو درخصوص تصمیمش جهت همکاری با صرافی بایننس خبر داد. او در این ویدئو گفت: "من بسیار خوشحالم که مشارکت و همکاری خود را با صرافی بایننس اعلام می کنم و این صرفا یک آغاز از مسیری طولانی است."

تعقیب کنندگان رونالدو

قرارداد صرافی بایننس با رونالدو که طبق گزارش "فوربز"، بیش از ۶۹۰ میلیون فالوور در صفحات اجتماعی دارد یکی دیگر از تلاشهای این صرافی در راستای جذب کردن طرفداران فوتبال به دنیای توکنهای غیرمثلی است. قبل از همکاری با رونالدو، صرافی بایننس با اینیستا اسطوره تیم ملی اسپانیا که تا تاریخ نوامبر ۲۰۲۱، ۲۵.۲ میلیون فالوور در توییتر و ۳۸.۱ میلیون فالوور در اینستاگرام داشت، قراردادی را منعقد کرده بود که این اقدام اینستا و تشویق طرفداران فوتبال به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال منجر به این شد تا مقامات اسپانیایی درخصوص این مسئله به او هشدار دهند.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1645025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =