جایگزینی 9 کیلومتر نیوجرسی با گاردریل در جاده‌های مازندران

رئیس اداره ایمنی و حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از ادامه عملیات جایگزینی نیوجرسی با گاردریل در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، محسن یمینی اظهار داشت: تاکنون عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در برخی از محورهای استان انجام و در ادامه محورهای آمل- محمودآباد،آمل-بابل، قائمشهر –جویبار، ساری- قائمشهر، کمربندی نکا و مناطق پرتگاهی محور هراز به طول 9 کیلومتر اجرایی شد.

وی ارتقا امنیت جاده ها را مهم ترین دلیل جایگزین کردن نیوجرسی دانست و تاکید کرد: با توجه به تردد سالانه میلیون ها مسافر و گردشگر در جاده های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات، یکی از راههای کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است.

یمینی در عین حال از انجام اقدامات دیگر برای ارتقا امنیت تردد در جاده های مازندران، گفت: اقدامات صورت گرفته در راه های استان باعث شد تا طی چهار سال گذشته آمار تصادفات منجر به مرگ در مازندران کاهش یابد.

رئیس اداره ایمنی و حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب تابلو و علائم و همچنین احداث روشنایی نقطه‌ای را از برنامه‌های ایمن سازی جاده‌های استان در سال جاری عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1645161

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =