سفر مدیر کل دفتر امور استانهای وزارت ارشاد به خرم آباد

مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : بهبود وضعیت معیشتی کارکنان از مهمترین دغدغه ها و اولویت های مقام عالی وزارت، معاونین و مدیران ستادی وزارت است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، نشست مهدی رمضانی چابک مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با حضور مدیرکل، معاونین، مدیران و کارشناسان ستادی در سالن جلسات شهید حیدریان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، منصور احمدی ضمن خوش آمد گویی به مهدی رمضانی چابک، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری در خصوص نبرد لرستانی ها فرموده اند که《نبرد لرها بیش از آنکه شنیدنی باشد، دیدنی است، من به شما می گویم که خدمت رسانی و خدمتگزاری متولیان عرصه فرهنگ لرستان نیز مصداق همین فرموده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: بدنه کارشناسی ما بسیار خوش فکر و پر نیرو است و پایین بودن میزان حقوق و دستمزد، در شان خدمات ایشان نیست.

وی ادامه داد: ارتقاء رتبه اداره کل استان از سه به دو، مطالبه ی عمومی کارکنان ماست و انتظار داریم مسئولین وزارتی در این زمینه حمایت های لازم را بعمل آورند.

احمدی در پایان با بیان اینکه «زیست بوم لرستان همه ما را شجاع پرورش داده است»، افزود: همین شجاعت در خدمت مجاهدانه به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز مصداق پیدا کرده است.

در ادامه این نشست، مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: وزن فکری کارشناسان استان‌ها بسیار سنگین و پر ثمر است و ما تلاش کرده ایم از ظرفیت نیروهای شهرستانی در اداره کل امور استان‌ها به خوبی بهره بگیریم.

مهدی رمضانی چابک، افزود: خوشبختانه درک خوبی از وضعیت استان‌ها در وزارت وجود دارد و بهبود وضعیت معیشتی کارکنان از مهمترین دغدغه ها مقام عالی وزارت، معاونین و مدیران ستادی وزارت است.

وی سپس تاکید کرد: تحقق عدالت فرهنگی از مهمترین اولویت های ماست و در همین راستا تمام مقامات وزارتی از وزیر محترم گرفته تا معاونین و مدیران ستادی، به دنبال بهبود وضعیت معیشتی، بیمه تکمیلی و تزریق اعتبارات فرهنگی در سراسر کشور بر اساس ظرفیت ها و توانمندی های استان‌ها هستند.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه ابراز داشت: ما در وزارت ضمن پایبندی به مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، اصول نظام و منویات بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و رهبری معظم، از سیاسی کاری پرهیز می کنیم و در برابری هر اقدامی که آبروی نظام و انقلاب را خدشه دار کند، ایستادگی خواهیم کرد.

در این جلسه برخی از همکاران به نمایندگی از کارکنان به بیان دغدغه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1645305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =