استانداری قزوین با تمام توان آماده تعامل با دستگاه قضا است

استاندار قزوین گفت: استانداری با تمام توان آماده تعامل و همکاری با دستگاه قضا است و باید با همراهی یکدیگر ظرفیت‌های استان را شکوفا کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در دیدار با رئیس کل دادگستری استان قزوین و سایر مسئولان قضایی استان، اظهار کرد: رضایتمندی مردم و شاخص‌های مطلوب کشوری نشان‌دهنده ارائه خدمات خوب دستگاه قضا در استان است که این رویه قابل تقدیر و تشکر است.

او افزود: تعامل و هم‌گرایی بسیار خوبی توأم با هم‌فکری، هم‌رأیی و هم‌نظری در مسائل استان بین دستگاه قضا و دولت وجود دارد و هم‌افزایی موجود در فضاهای پیشرو و در آینده زمینه خدمات‌رسانی خوبی را فراهم می‌کند.

اعلایی گفت: در فضای جدید مدیریتی و نحوه جدید خدمت‌رسانی، بسترهای تعالی، پیشرفت و پیشبرد بهتر امور به وجود آمده و با تعامل و همکاری، کمیّت و کیفیت خدمت‌گذاری گسترش پیدا می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: در این مسیر با تمام توان آماده کمک به دستگاه قضا هستیم و از طرفی هم انتطار یاری‌رسانی دستگاه قضا را داریم تا مسائل و مشکلات استان با سرعت بیشتری برطرف شود.

او افزود: برخی از حوزه‌های توسعه‌ای استان نیاز به حضور، همراهی و تغییر نگرش مسئولان استان است و باید فضای نگرشی خود را در مسیر هموارتری قرار دهیم.

استاندار قزوین بیان کرد: استانداری با تمام توان آماده تعامل و همکاری با دستگاه قضا است و باید با همراهی یکدیگر ظرفیت‌های استان را شکوفا کنیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1646558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =