شبکه روشنایی مناطق محروم ارومیه اصلاح شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: به دنبال بازدیدهای میدانی استاندار آذربایجان‌غربی از مناطق کم برخوردار و محروم ارومیه و برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات مردم این مناطق، شبکه روشنایی دو منطقه ارومیه اصلاح شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، طاهر کیامهر از اصلاح شبکه روشنایی دو منطقه ارومیه خبر داد و گفت: به دنبال بازدیدهای میدانی محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی از مناطق کم برخوردار و محروم ارومیه در کوی سالار و محله دین پرست، میز خدمت و ارتباطات مردمی با حضور مسئولان اجرایی استان و شهرستان ارومیه برگزار شد که در این جلسات درخواست های مردمی شناسایی و برای حل آن دستوراتی صادر شده بود.
وی ادامه داد: یکی از درخواست های مردم این مناطق اصلاح شبکه روشنایی معابر برخی از محلات بود که بلافاصله پس از انجام مطالعات کارشناسی، اصلاح شبکه روشنایی معابر محله دین‌پرست و کوی سالار اجرا و به اتمام رسید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اضافه کرد: همانطور که یکی از اولویت‌های دولت مردمی توجه خاص به مناطق محروم و کمتر برخوردار است، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نیز رسالت خود را ارائه خدمات عادلانه به عموم مردم استان می‌داند و در این راستا خدمات رسانی به دورافتاده ترین نقاط مرزی استان تا اجرای پروژه های اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق شهری به صورت متوازن اجرا می‌گردد.
وی در ادامه تشریح کرد: جالب توجه است که مناطقی از شهرهای بزرگ مانند ارومیه که به عنوان مناطق کمتر برخوردار اطلاق می شوند از لحاظ شبکه توزیع نیروی برق دارای شبکه و تجهیزات توزیع برق جدیدتر نسبت به محلات برخوردار بوده و از لحاظ ارائه خدمات به شهروندان در شرکت توزیع نیروی برق دسترسی عادلانه به نعمت برق اولویت اول است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =