۲ نفر
۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
یا دستمزدت را کم کن یا قرمز پوش شو!

ورزش سه نوشت: هفته‌هاست رسانه‌ها از نزدیک شدن فرنکی دی یونگ به منچستریونایتد صحبت می‌کنند اما هنوز این معامله نهایی نشده و دی یونگ هم‌چنان بازیکن بارسلونا است.

به گزارش مارکا، صحبت‌های لاپورتا درباره دی یونگ، ابهامات درباره این هافبک ۲۵ ساله تیم ملی هلند را بیش‌تر کرده است. رییس باشگاه بارسلونا در مصاحبه اخیرش همه هواداران این باشگاه را شگفت‌زده کرد و گفت دی یونگ در بارسا خواهد ماند. اما چرا خوان لاپورتا چنین چیزی را گفت؟

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که بارسلونا می‌خواهد فرنکی دی یونگ این باشگاه را ترک کند، دست‌مزد سنگین او است. با توجه به بندهای خاص قرارداد دی یونگ، او در فصل ۲۳-۲۰۲۲ با اختلاف به پردرآمدترین بازیکن بارسا تبدیل خواهد شد که دست‌مزد ناخالص او برای این فصل می‌تواند چیزی حدود ۴۰ میلیون یورو باشد. لاپورتا می‌داند میل دی یونگ، ماندن در بارسلونا است. بارسلونا برای محقق کردن خواسته بازیکن یک شرط مهم پیش روی او گذاشته است؛ کاهش قابل توجه دست‌مزد. اگرچه پذیرش چنین شرطی آسان نخواهد بود.

اگر دی یونگ حاضر به کاهش دست‌مزدش نشود، بارسلونا به مذاکره برای فروش او به منچستریونایتد ادامه خواهد داد. هنوز منچستریونایتد و بارسلونا بر سر انتقال این هافبک خلاق هلندی در تماس هستند و شنیده‌ها از توافق ۶۵ میلیون یورویی به‌علاوه ۲۰ میلیون یورو پاداش حکایت دارد. با این‌حال توافق کامل میان بازیکن و منچستریونایتد حاصل نشده است. الان دی یونگ دو گزینه مهم پیش روی خود دارد و باید تصمیم‌ بگیرد؛ ماندن در بارسلونا با کاهش قابل توجه دست‌مزد و دست کشیدن از بازی برای تیم رویاها و پیوستن به منچستریونایتد.

بیشتر بخوانید:

254 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =