۱۲ نفر
۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
کفش اسکیچرز اصل

انتخاب یک کفش مناسب برای استفاده روزانه یا انجام فعالیت‌های بدنی از انتخاب پوشاک‌های دیگر مهم‌تر است. پا به عنوان قلب دوم انسان نقش مؤثری در سلامتی دارد به همین دلیل انتخاب یک کفش مناسب علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری و شیک کردن استایل باید موجب حفظ و تضمین سلامتی نیز باشد.

شما می‌توانید با خرید کفش اسکیچرز اصل، به دلیل ویژگی‌ها و فناوری‌های به کار رفته در آن، بدن خود را از بروز مشکلات سلامتی محافظت کنید.

اسکیچرز؛ برند محبوب ایرانیان

کفش‌های ورزشی و اسپرت بسیاری تا قبل از تولید کفش اسکیچرز اصل در بازار وجود داشتند که به دلایل مختلفی مانند عدم رعایت استانداردها و جنس بی‌کیفیت پس از مدتی استفاده در ظاهر آن‌ها تغییر شکل ایجاد می‌شد و یا موجب بروز عارضه‌های سلامتی و مشکلاتی مانند کمردرد و پادرد در افراد می‌شدند. اسکیچرز از مرغوب‌ترین و سبک‌ترین مواد در ساختار کفش‌های خود استفاده می‌کند. به نحوی که توانست در مدت‌زمان کوتاهی در بازارهای ایران جایگاهی را به خود اختصاص دهد. یکی از مهم‌ترین دلایل خرید کفش اسکیچرز، طراحی زیبای آن که متناسب با هرسلیقه‌ای است.

کفش اسکیچرز اصل

ویژگی‌های کفش اسکیچرز اصل

تولید کفش اسکیچرز اصل مردانه، زنانه و بچه‌گانه موجب شده تا تمامی افراد در هر رده سنی بتوانند از ویژگی‌های برتر آن استفاده کنند.

· طراحی زیبا متناسب با هر نوع سلیقه

· وزن سبک برای استفاده روزانه و پیاده‌روی‌های طولانی

· قدرت انعطاف‌پذیری بالا به دلیل استفاده از رویه پارچه‌ای و بافت و قسمت زیره نرم

· استفاده از بالشتک‌های تزریقی EVA با هدف افزایش دوام کفش، جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدن هنگام راه رفتن

کفش اسکیچرز اصل

· قابلیت تنفس برای تهویه هوا، خنک ماندن و جلوگیری از تعریق پا

· استفاده از فناوری نوین Goga Max در ساخت بخش میانی بین رویه و زیره با به کار بردن فوم هوشمند ( فوم در اثر فشار پا و وزن بدن، فرم پا را به خود می‌گیرد و به همان شکل باقی می‌ماند.)

· به کار بردن فناوری Goga Pillars که هدف آن تقسیم کردن فشار وارد آمده به پا در تمام قسمت کف پا است که سوخت‌وساز بدن را افزایش می‌دهد.

تشخیص کفش اسکیچرز اصل

خرید کفش اسکیچرز اصل زنانه می‌تواند یک استایل متفاوت را در کنار ماندگاری طولانی‌مدت به شما ببخشد. برای تشخیص اصل بودن در هنگام خرید کفش اسکیچرز زنانه و یا کفش اسکیچرز مردانه باید شماره سریال یا کد شناسایی محصول، کیفیت و قیمت آن را در نظر بگیرید. با توجه به ویژگی‌های کفش اسکیچرز می‌توان گفت در بین تمامی برندهای اصل کفش از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. علاوه بر این با توجه به تولید محصول برای رده‌های سنی مختلف می‌توانید از کودکی با خرید کفش اسکیچرز بچه‌گانه، پاهای فرزند دلبند خود را از بروز مشکلات بعدی محافظت کنید.

کفش اسکیچرز اصل

کلام آخر

خرید کفش اسکیچرز اصل علاوه بر ایجاد یک استایل شیک موجب حفظ سلامتی پاها و بدن شما خواهد شد. چنانچه قصد خرید کفش اسکیچرز را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت ایران اسکیچرز و اطمینان از اصل بودن محصولات ضمن مشاهده آن‌ها و بررسی و مقایسه قیمت‌ها با سایر فروشگاه‌ها، یک خرید آنلاین مطمئن را تجربه کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647742

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =