جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی از اهداف ما است

محسنعلی گلشنی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه تجارت و صید صنعتی منطقه آزاد چابهار از برگزاری نشست مشترکی جهت تقویت، ایجاد بسترهای سرمایه گذاری و تسهیل در حوزه های شیلاتی در سواحل مکران با هدف جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از چابهار : محسنعلی گلشنی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه تجارت و صید صنعتی منطقه آزاد چابهار از برگزاری نشست مشترکی جهت تقویت، ایجاد بسترهای سرمایه گذاری و تسهیل در حوزه های شیلاتی در سواحل مکران با هدف جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد.

وی گفت: پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه سواحل مکران و اهتمام جدی دولت در توسعه این سواحل، پروژه‌های زیرساختی متعددی برای بندر چابهار به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش های منطقه مکران تعریف‌ شده است که ایجاد بسترهای مناسب و سهولت در سرمایه گذاری از آن جمله و اولوویت ما می باشد.

گلشنی حوزه‌های جذب سرمایه‌گذاری در این منطقه را متنوع عنوان کرد و افزود: شیلات و کشاورزی که با زندگی مردم منطقه ارتباط مستقیم دارد و از لحاظ جغرافیایی بستر طبیعی فراهم می باشد توسعه حمل ‌ونقل دریایی و زیرساخت‌های منطقه موجب جذب و حضور بیشتر بخش خصوصی خواهند بود.

وی گفت: با هدف بررسی، تبادل اطلاعات و دانش فن جمعی از فعالین و دست اندرکاران از جمله مدیرعامل بنیاد خیریه رشد و مدیرعامل اسبق شیلات ایران، سرپرست معاونت آبزی پروری شیلات استان و هیئت همراه جلسه ای برگزار تا ضمن تشریح جزییات برنامه های سازمان منطقه آزاد چابهار با استفاده از بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری در چابهار و توسعه بنادر تجاری در طول سواحل استان بتوان برنامه‌ریزی ایجاد بنادر و زیرساخت های شیلاتی در زرآباد، کنارک و بریس با کارکرد صنعت شیلات کرد که این امر موجبات بهره‌مندی ساکنان منطقه از مواهب دریا و به تبع آن بهبود در وضعیت اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =