دانشگاه آیت الله بروجردی یک دانشگاه نوپا است / افزودن دانشکده ها براساس نیاز لرستان

استاندار لرستان در بازدید از دانشگاه آیت اله بروجردی گفت : دانشگاه آیت اله بروجردی یک دانشگاه نوپاست اما علی رغم سابقه کم رشد خوب و مطلوبی را داشته است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،دکتر فرهاد زیویار با حضور در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) از پروژه های عمرانی در حال اجرای دانشگاه بازدید کرد و در نشست مدیران و شورای تعالی و پیشرفت دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) حضور یافت

وی هدف از این سفر را اطلاع از بخش ها و اجزای مختلف و مشاهده مستقیم نقاط قوت و ضعف دانشگاه عنوان کرد تا به شکلی مورد رسیدگی قرار گیرند.

زیویار افزود : دانشگاه آیت الله بروجردی یک دانشگاه نوپا است و نزدیک به ۱۵ سال سابقه دارد و علیرغم این سابقه کم رشد خوبی داشته است اگرچه در دانشگاه مذکور جای کار خیلی زیاد است.

استاندار لرستان با بیان اینکه دانشگاه یکی از مهمترین و بهترین مکانهای دنیا جهت فراگیری علم و دانش است اظهار داشت : کار دانشگاه صرفاً تولید علم نیست و این موضوع باید بر اساس مسائل و نیازهای جامعه باشد.

نماینده عالی دولت در استان لرستان با اشاره به عمده تولیدات دانشگاه مثل طرح‌های پژوهشی، مقالات و پایان نامه‌ها در کشور استفاده نمی شود، گفت: لازم است تولیدات دانشگاهی متوجه نیازهای جامعه باشد و ظرفیت های دانشگاه بر اساس نیازهای داخلی باشد.

دکتر زیویار خاطرنشان کرد: درصدد هستیم با تمهید مقدمات لازم از جمله تامین استاد،خوابگاه ، مسکن و ... نیازمندیهای آن را تامین کنیم و کمک کنیم دانشگاه آیت الله بروجردی بتواند از اعتبارات پژوهشی استان استفاده کند.

استاندار لرستان در پایان افزود: مدیریت دانشگاه یک طرح جامع برای پر کردن ظرفیت‌های خالی در دانشگاه در فضای کاربردی و تخصصی که جز ماموریت های اصلی دانشگاه محسوب می‌شود دارد که می‌توان به اضافه شدن دانشکده هایی که رشته های آن بر اساس نیازهای شهرستان بروجرد و استان لرستان در نظر گرفته شده است اشاره کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1648577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =