سرمایه گذاری 110 میلیون یورویی بنیاد مستضعفان در نیروگاه خرم آباد

رئیس بنیاد مستضعفان کشور از سرمایه گذاری 110 میلیون یورویی در نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد خبر داد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، پرویز فتاح در خرم آباد با اشاره به اینکه واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد در چندماه آینده به بهره برداری می‌رسد، گفت: 110 میلیون یورو برای این واحد سرمایه گذاری شده است.

وی در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد افزود: واحد بخار این نیروگاه پاییز امسال به بهره برداری می‌رسد و تاکنون 8,500 میلیارد تومان سرمایه گذاری در نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد صورت گرفته است.

رییس بنیاد مستضعفان کشور ادامه داد : واحد بخار این نیروگاه از پیشرفت 80 درصدی برخوردار است حُسن واحد بخار این است که سوخت لازم ندارد.

پرویز فتاح با تاکید بر اینکه نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد دو واحد گازی دارد، افزود: امروز هر کدام از این واحدها 118 مگاوات برق تولید می‌کنند و 24 ساعته تولید برق را در این شرایط سخت تابستان انجام می‌دهند.

فتاح خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان برای واحد بخار این نیروگاه 110 میلیون یورو غیر از مبالغ ریالی سرمایه گذاری می‌کند و تمام مسائل اجرایی آن حل شده است.

لازم به ذکر است فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد نیز با ظرفیت 526 مگاوات در حال ساخت است که حدود 30 درصد پیشرفت از لحاظ کارهای ساختمانی دارد.

همچنین قرار است فاز دوم این نیروگاه نیز تا پایان دولت سیزدهم افتتاح و به بهره‌برداری برسد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1648825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =