دری نجف آبادی ، خطیب جمعه اراک: نیروی انتظامی و بسیج با مصادیق بی‌حجابی و بدحجابی به شدت برخورد کنند

فارس نوشت : امام جمعه اراک با بیان اینکه دشمن در بحث تهاجم فرهنگی کیان خانواده را هدف قرار داده که باید مراقب بود فریب توطئه‌های دشمن را نخوریم، ادامه داد: نیروی انتظامی و بسیج و مسئولان امر به معروف و ‌نهی از منکر باید نسبت به موضوع حجاب توجه ویژه داشته باشند و با مصادیق بی‌حجابی و بدحجابی به شدت برخورد کنند.

آیت‌ الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: یکی از حوزه‌هایی که دشمنان به شدت دنبال نابودی آن هستند، حجاب و عفاف است که باید مراقبت کرد به این حوزه آسیبی نرسد.

وی بیان کرد: یکی از راه‌هایی که دشمنان می‌توانند از طریق آن به اهداف شوم خود دست پیدا کنند، گرفتن عفت از زنان و سپس نابودی خانواده و جامعه است.

مسئولان امربه معروف و نهی از منکر باید نسبت به حجاب توجه ویژه داشته باشند

بیشتر بخوانید:

امام جمعه اراک اظهار کرد: عفاف و حجاب از مسائل مهم در جامعه اسلامی است که آیات زیادی در مورد اهمیت آن وجود دارد،که این نشان دهنده جایگاه مقوله حجاب و عفاف است.

دری نجف آبادی با بیان اینکه دشمن در بحث تهاجم فرهنگی کیان خانواده را هدف قرار داده که باید مراقب بود فریب توطئه‌های دشمن را نخوریم، ادامه داد: نیروی انتظامی و بسیج و مسئولان امر به معروف و ‌نهی از منکر باید نسبت به موضوع حجاب توجه ویژه داشته باشند و با مصادیق بی‌حجابی و بدحجابی به شدت برخورد کنند.

وی در ادامه با اشاره به دهه امامت و ولایت گفت: بعد از گذشت ۲ سال از شیوع ویروس کرونا، باید آیین‌های غدیر احیا و برنامه های این دهه به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

امام جمعه اراک تصریح کرد: بعد از برگزاری برنامه‌های غدیر هیات‌های مذهبی خود را برای برگزاری برنامه‌های ماه محرم آماده کنند.

۲۱۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1649176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =