دوره‌های مربیگری در سطوح بین‌المللی در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش وجوانان استان قزوین گفت: آمادگی داریم در استان قزوین میزبان دوره‌های مربیگری در سطوح بین‌المللی با حضور مربیان خارجی نیز باشیم و توان خود در این عرصه را نیز محک بزنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ دوره مربیگری فوتبال درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا که عصر دوشنبه با حضور باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان و مهدی عبدیان از حامیان مالی و فعالان صنعتی استان در مجموعه فرهنگی ورزشی کانون رشد مینودر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: رشته فوتبال ویترین ورزش کشور است و شما مربیان در عرصه مهمی وارد شده‌اید و مسئولیت سنگینی دارید که باید در تربیت جوانان توانمند و سالم همه تلاش خود را به کار گیرید تا ورزشکارانی حرفه‌ای و اخلاق‌مدار را تربیت کنید.

او افزود: شما مربیان در ابعاد تربیتی و فنی نیز ورود کرده‌اید و همت شما در ارتقای دانش مهارتی و تاثیرگذاری بهتر در تربیت ورزشکاران آینده جای تقدیر دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: کلاس مربیگری درجهA دوره‌ای در سطح بین‌المللی است و حضور اساتید برجسته فدراسیون فوتبال در این دوره می‌تواند نویدبخش دوره‌ای کیفی و مطلوب و اثرگذار باشد.

علایی‌مقدم گفت: بسیار خوشحالیم که در استان قزوین هم اساتید برجسته‌ای داریم که مدرس فوتبال هستند و می‌توانند شاگردان زیادی را تربیت کنند و اثرگذار باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهار کرد: قزوین ظرفیت‌های بسیار خوبی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف را دارد و اگر در گذشته تمام کلاس‌ها به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شد امروز به جایی رسیده‌ایم که ظرفیت‌های خود را عرضه کرده‌ایم و در میزبانی هم تجربه موفقی داریم که می‌تواند در آینده نیز برای ما تعیین‌کننده باشد.

او ادامه داد: برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی در استان‌های کشور می‌تواند در شکوفایی توانمندی و ظرفیت‌های همه مناطق موثر شده و به تبادل تجربه‌های موفق نیز کمک کند.

علایی‌مقدم یادآورشد: آمادگی داریم در استان قزوین میزبان دوره‌های مربیگری در سطوح بین‌المللی با حضور مربیان خارجی نیز باشیم و توان خود در این عرصه را نیز محک بزنیم.

این دوره مربیگری با مدرسی استادان اردشیر پورنعمت و میرمسعود میرزاده تا ۴شهریورماه به صورت سه‌مرحله ده‌روزه به میزبانی هیئت فوتبال با حضور ۲۴مربی برگزار می‌شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1650466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =