حضور در جام جهانی دورنمای قهرمان کاراته کای لرستانی

قهرمان مسابقات کاراته نوجوانان لرستان گفت : هدف اصلی من حضور در تیم ملی و قهرمانی جهان است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، امیررضا کاکی که در ورزش مفرح کارته رشته کمیته در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم قعالیت دارد در جریان مسابقات یادواره شهدای لرستان به خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در خرم آباد گفت: به مناسبت گرامیداشت ۶۵۴۴ شهید لرستان و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که در سالن ورزشی شهید چاغروند خرم آباد برگزارشد، خوشبختانه توانستم در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم با مربی گری استاد یاراحمدی مقام اول این مسابقات را کسب نمایم و به اردوی انتخابی نوجوانان تیم ملی دعوت شوم.

این ورزشکار تکنیکی افزود: هر وذزشکاری در رشته ورزشی خود آرز. ها و اهدافی را در سر دارد که من نیز از اهداف اصلی ام حضور پرقدرت در تیم ملی و قهرمانی جهان میباشد که برای این دو مهم برنامهای تمرینی مهمی را با هدایت و همکاری مربیان خودم، دارم.

کاکی بیان داشت: از مشوق های اصلی من خانواده پدر و مادرم، مربی پرتلاشم آقای یاراحمد و همچنین نباید از حمایت های جانانه قندی رئیس پرتلاش هیئت کاراته استان فراموش شد، که اگر اینان نبودند شاید این استعداد من شکوفا و پرورش پیدا نمی کرد و انشاالله با تمام توان و قدرت و تمرین های شبانه روزی و کسب مدال طلا در مسابقات نوجوانان کشور و حتی جهان باعث خوشحالی و سربلندی همگان شوم.

لازم به ذکر مسابقات کاراته با حضور بیش از ۴۵۰ نفر ورزشکار کاراته باز بانوان و آقایان در دو روز در سالن ورزشی مجموعه شهید چاغروند به همت هیئت کاراته لرستان در خرم آباد در حال برگزاری میباشد، که نفرات برتر جهت انتخاب به اردوی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات ترکیه انتخاب و اعزام خواهند شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1651438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =