فارس نوشت:

سه کتاب درباره زندگی و آثار «جین آستین» نویسنده انگلیسی و خالق رمان‌های «غرور و تعصب»، توسط 3 ناشر منتشر و روانه بازار کتاب جهان شد. این آثار که در سال جاری منتشر و روانه بازار کتاب کشورهای آمریکایی و اروپایی شده است به ترتیب «آموزش‌های آستین؛ چگونه در 6 رمان از عشق، روابط دوستان و درس‌های واقعی زندگی نکته بیاموزیم»، «جین آستین؛ زندگینامه»، «نوشیدن چای با آستین» نام دارد. این کتاب‌ها به ترتیب به قلم «ویلیام دریزویچ»، «کاترین ریف» و «کیم ویلسون» به رشته تحریر در آمده است.

بنابر گزارش واشنگتن پست، کتاب‌های «آموزش‌های آستین؛ چگونه در 6 رمان از عشق، روابط دوستان و درس‌های واقعی زندگی نکته بیاموزیم»، «جین آستین؛ زندگینامه »، «نوشیدن چای با آستین» درباره زندگی و آثار این نویسنده انگلیسی می‌پردازد که توسط 3 ناشر مختلف منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

«کیم ویلسون» در کتاب خود «نوشیدن چای با آستین» تلاش کرده تا با فراهم آوردن فضایی خاص و صمیمی مخاطب را با «جین آستین» همراه کرده و شرح بخش‌هایی از زندگی این نویسنده را از زبان خود وی برای مخاطبان مطرح کند. این کتاب در حقیقت با بررسی روند تاریخی زندگی «آستین» در جذب مخاطبان بسیار موفق عمل کرده در مدت کوتاه انتشارش مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است.

«کاترین ریف» نیز در کتاب «جین آستین، زندگینامه» شرح حالی از زندگی «آستین» را به رشته تحریر در می‌آورد و از زوایای مختلف زندگی و آثار این نویسنده را مورد بررسی قرار می‌دهد. «ریف» که پیش از این آثار متعددی در حوزه کودک و نوجوان و آثار بزرگسال به رشته تحریر در اروده است در تازه‌ترین اثر خود با الهام از نامه‌ها، یادداشت‌ها و آثار نیمه تمام «آستین» تلاش کرده تا زندگینامه‌ای دقیق و مستند از زندگی «جین آستین» خالق رمان «غرور و تعصب» به مخاطبش ارائه کند.

سه کتاب «آموزش‌های آستین؛ چگونه در 6 رمان از عشق، روابط دوستان و درس‌های واقعی زندگی نکته بیاموزیم»، «جین آستین؛ زندگینامه »، «نوشیدن چای با آستین» به تازگی به قلم «ویلیام دریزویچ»، «کیم ویلسون» و «کاترین ریف» و با همکاری نشر «پنگوئن آمریکا»، «کارولین» و نشر «فرانس لینکولن» منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =