پدر سردار شهید «اکبر بابادی اردلی» به فرزند شهیدش پیوست

حاج خیبر بابادی اردلی پدر سردار شهید «اکبر بابادی اردلی» به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، پدر مؤمن و فداکاری که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کرد و بی‌گمان کلمات و واژه‌ها قادر به ستودن صبر و بردباری این پدر والامقام نیست.

گفتنی است: سردار شهید اکبر بابادی اردلی نهم مهرماه 1342 در شهرستان اردل به دنیا آمد. تا پایان دوره متوسطه و در رشته اقتصاد درس خواند و دیپلم گرفت. به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. نوزدهم دی‌ماه 1365 در جزیره بوبیان خرمشهر براثر اصابت ترکش به سر شهید شد مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

فرازی از وصیت‌نامه سردار شهید اکبر بابادی

ستایش مخصوص خدای است که زنده ماندن و مردن ما به دست اوست و با درود و سلام بیکران بر یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) و نایب برحقش امام امت این قلب تپنده مسلمانان و محرومان جهان و با درود و سلام بیکران بر ارواح مقدس شهدا و سلام بیکران بر خانواده شهدا و امت حزب‌الله ایران.
امیدوارم پدرم با مشکلات و سختی‌های بسیار که کشیده و مرا بزرگ کرده مرا ببخشد و از مادر مهربانم که مرا در دامن خود پرورش داده و درراه اسلام تربیت‌کرده حلالیت می‌طلبم.
از برادران و خواهران همگی حلالیت می‌طلبم و انشاءلله همه در خط اسلام حرکت کنید و نماز به پادارید و درراه انقلاب صبور و ثابت‌قدم باشید و راه خونین شهدا را ادامه دهید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1656529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =