بازگشایی سالن شهدای شهرداری مشهد در هفته‌های آینده

سرپرست معاونت سلامت و تربیت‌بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: مجموعه ورزشی میثاق پس از دوسال، از ابتدای مرداد در اختیار شهروندان قرار گرفت

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدحسین غیاثی با اعلام این خبر گفت: در مدت شیوع کرونا، با توجه به تعطیل بودن سالن‌های ورزشی، تعدادی از اماکن ورزشی شهرداری مشهد به عنوان "کمپ معتادان متجاهر" در اختیار ستاد مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی قرار گرفت.

وی افزود: پس از دو سال، با توجه به کاهش شیوع بیماری کرونا و بازگشایی اماکن ورزشی و درخواست‌های مکرر شهروندان، دو مجموعه ورزشی میثاق و شهدای شهرداری را تحویل گرفتیم.

سرپرست معاونت سلامت و تربیت‌بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: فرآیند بازسازی و مرمت مجموعه ورزشی میثاق در دو ماه گذشته با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال انجام و از ابتدای مردادماه بازگشایی شده است‌.

غیاثی خاطرنشان کرد: همچنین سالن شهدای شهرداری نیز در روزهای اخیر تخلیه شده و به زودی وارد فرآیند تعمیرات و آماده‌سازی خواهد شد.

وی افزود: سالن‌های "شهید جهاد مغنیه" و "برادران شهید نامی" همچنان در اختیار معتادان متجاهر است که در حال انجام مکاتبات برای بازپس‌گیری آن‌ها هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1657408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =