مهر نوشت :

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه محمدرضا خاتمی با توجه به سوابق حزب متبوعش اصلاً حق اظهار نظر در زمینه مسائل سیاسی ندارد تصریح کرد: وی و حزب منحل شده مشارکت آبروی خط امام(ره)را بردند.

حجت الاسلام جعفر شجونی  در واکنش به اظهارات محمد رضا خاتمی مبنی بر نجابت جبهه مشارکت اظهار داشت: مشارکت برای ضد انقلاب نجیب است چرا که در زمان فتنه وطن فروشی کردند و پول نیروهای آل سعود را به خوبی استفاده کردند و در حال حاضر نیز غیر قانونی اظهار نظر می کنند.

 وی با بیان اینکه براساس قانون، حزب مشارکت منحل شده است تصریح کرد: اعضای این حزب منحله، حق اظهار نظر ندارند و نمی توانند حرف بزنند ضمن آنکه  به خط امام(ره)خیانت کردند، البته این سوال مطرح می شود که چرا این افراد هنوز آزادهستند در صورتی که باید محاکمه شوند.

 عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به انتخابات مجلس نهم افزود: آنها از هم اکنون خود را برای انتخابات آماده کرده اند اما به قدری ساده لوح هستند که نمی دانند در این دوره بازاقبال مردم به اصولگرایان خواهند بود و آنها باردیگر رسوا خواهند شد.

 شجونی در خصوص عملکرد جبهه مشارکت در حوادث پس از انتخابات افزود: عملکرد آنها در فتنه 88 به قدری وقیح بود که حتی اسرائیل اسمی از آنها به میان نمی آورد چرا که خود سرمایه هایی که در اختیار داشتند را سوزاندند و دیگر نمی توانند در فضای سیاسی ایران ایفای نقش کنند.

 دبیر کل جامعه وعاظ تهران در ادامه با بیان اینکه حامیان سران فتنه با افتخار دست دوستی به نیروهای ضد انقلاب دراز کرده‌اند خاطرنشان کرد: بنده اگر دادستان بودم به حساب این تشکل ها و نیروهای فتنه گر می رسیدم اما حیف که در این جایگاه قرار ندارم.

این فعال سیاسی همچنین به طرح دیدگاه ها و نقطه نظرات فعالان سیاسی در داخل کشور اشاره کرد و با بیان اینکه باید تفکیکی بین انتقاد با مخالفت قائل شد افزود: حزب مشارکت و سران این تشکل منحل شده به مخالفت با نظام پرداختند البته نباید فراموش کرد که ما نمی خواهیم در جمهوری اسلامی حق کسی بی خود ضایع شود اما تشکل هایی همچون مجمع روحانیون، مشارکت و مجاهدین انقلاب باید از خجالت آب شوند.

 دبیر کل جامعه وعاظ تهران با بیان اینکه مشارکت هیچ فرقی با منافقین ندارد تصریح کرد: محمد رضا خاتمی و همفکران وی بدانند با این موضع گیری ها مردم هیچگاه به سمت آنها کشیده نخواهند شد.

 گفتنی است، محمد رضا خاتمی دبیر کل سابق حزب مشارکت اخیرا در گفتگویی با یکی از رسانه های اصلاح طلب این تشکل منحل شده را از نجیب ترین اپوزوسیون داخلی نظام معرفی کرده بود.

 /29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    15 0
    سوابق این جناب شجونی چیست؟
  • بدون نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    14 0
    واقعا حيف كه دادستان نيستند وگرنه علاوه بر اينكه حق اظهار نظر نداشتند حق حيات هم!
  • کامیاب IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    13 0
    خوبه که نیستی
  • بدون نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    11 0
    راستی آقای شجونی روزه هستند؟آن قضیه غیبت و بد گویی که حضرت رسول مترادف افطار میدانستند اینجا هم صدق میکند؟ دین کجاست ؟اخلاق کجا رفت؟الله اکبر
  • بدون نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    10 0
    برای اینکه قاضی باشی باید مشهور به عدالت باشید که شما ...؟ همیشه برام جالبه که بعضی ها (به قول شما) چطور فعال سیاسی شدند!
  • بدون نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    11 0
    واقعا حزب مشارکت نجیب ترین حزب است
  • ابراهیم IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    10 0
    شما که اینقدر از مردم مطمئنید ، خوب بذارید تو انتخابات به صورت کامل شرکت کنند تا اونوقت خودشون هم مثل شما متوجه بشن . !
  • بدون نام BE ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    9 0
    خدا شما را شناخت دادستانتان نکرد
  • بدون نام IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
    10 0
    فقط یک بیت ازحافظ جواب این شخص است: گرمسلمانی ازاین است که حافظ دارد/وای اگرازپس امروزبودفردایی
  • بدون نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
    11 0
    فقط شما حق داری
  • farsan IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
    10 0
    کاش خدا چشم برزخی به ما مردم میداد