لثارات نوشت :

مبلغ حوزه‌های علمیه: می‌توانیم با پولی که به یک مربی فوتبال پرداخت می‌شود سالانه 5 هزار مبلغ را به سراسر کشور اعزام کنیم.(اعتماد 3/5/90)

1- اما در عمل این پول به همان مربی پرداخت می‌شود و آن 5 هزار مبلغ هم اعزام نمی‌شوند!

2-اینکه چرا بعضی‌ها خیال می‌کنند وظیفه حکومت اسلامی تبلیغ دین و کمک به گسترش دیانت در میان مردم است و نه ترویج فوتبال آن هم به سبک خارجکی آن، یک سؤال اساسی و مهم است! شاید به قول ریاست محترم جمهور این عده به صورت غیرعلمی، سطحی و احساسی به قضیه نگاه می‌کنند! شاید هم حسودند! ( چون خودشان از چنین درآمدی محرومند!) شاید هم مخالف دولت دهم‌اند! شاید هم سیاه‌نما و اهل تخریب‌اند! اما هرچه باشد این عده نیتشان کج است! باور ندارید از سیستم کشف نیت سایت‌های مدافع و سینه‌چاک دولت دهم سؤال کنید!

3- بنابر فرمایش ریاست محترم جمهور و دکتر جوانفکر پرداختن به امور دینی ربطی به دولت ندارد و از جمله وظایف حوزه‌های علمیه است! وظیفه دولت پرکردن جیب مربیان و بازیکنان فوتبال (با اولویت خارجی‌ها!) از دلارهای بیت‌المال است! از آن طرف پرداخت هزینه‌های امور دینی هم وظیفه مردم است! البته دولت حاضر است به مبلغینی که در مکتب قطب دایره دولت و جناب مرشد کل حضرت م.هدیه‌شناس، اسلام را آموخته باشند تسهیلاتی مثل واگذاری وام‌های بدون بهره‌ میلیاردی، اهدای خودروهای 20- 30 میلیونی، واگذاری رایگان مسکن‌آبان (چند درصد از مسکن مهر بالاتر است!) و... اختصاص بدهد!

 /29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جاوید هدایت ZA ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
    0 0
    آن زمان که سینه چاک احمدی نژاد بودبد صداتون در نمی یوند. چرا نا فکر می کنیم که زمان معاویه و عمرعاص سر اومده!
  • بدون نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
    0 0
    برادران یالثارات تازه اول کاره حالا حالاها بایدازدست آقایون انحرافی حرص بخورید