۰ نفر
۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۰

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: "ما همچنان امیدواریم در مورد سی ان جی، یارانه مخصوصی در نظر گرفته شود."

فضل الله اسلامی، در کافه خبر گفت: "از همان زمانی که موضوع هدفمند کردن یارانه‌ها به میان آمد، اعتقاد ما بر این که یارانه مخصوصی برای حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شود و هنوز هم در مورد این موضوع امیدواریم."

اسلامی معتقد است: "در حال حاضر سیاستها به سمتی دارد پیش می‌رود که اساسا استفاده از سی ان جی در تاکسیها به صرفه نیست؛ الان در مقایسه با بنزین چهارصدتومانی و سی ان جی سیصد تومانی، بنزین به صرفه‌تر است چرا که مدت زمانی که افراد در پمپ بنزین‌ها معطل می‌شوند کمتر از مدت مشابه در جایگاه‌های سی ان جی است، مدت پیمایش بنزین در مقایسه با سی ان جی بیشتر است، خودروی بنزین دار در مقایسه با خودروی سی ان جی دار، در شیب‌های تهران راحتتر حرکت می‌کند و ..."

او ادامه داد: "من معتقدم وقتی که ما سیاستهایمان درست نباشد، ناوگان بزرگی مانند راننده تاکسی‌ها به ما اعتماد نخواهند کرد. از طرف دیگر ما داریم کارهایی می‌کنیم که ناوگان عمومی را نو کنیم، خودروهای با کیفیت بالاتر و مدل‌های بالاتر به ناوگان اضافه کنیم تا مردم هم در قبال رضایت کامل داشته باشند."

مشروح گفتگوی ما با این مسئول شهری را اینجا بخوانید.

47/231

کد خبر 165893

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    0 0
    علاوه بر به صرفه نبودن CNG از نظر اقتصادی متاسفانه هیچ خبری از نصب موتورهای پایه گاز سوز روی خودرو ها نیست. آخه تا کی سود حویی شرکت های خودرو ساز رو باید مصرف کنندگان تحمل کنند. والله من کارشناس ارشد مهندسی یکی از شرکت های مرتبط با CNG هستم. توی آلمان یه موتور 1400 سی سی روی فولکس پاسات که پایه گاز سوز هست نصب میشه که در صد کیلومتری 5 کیلو CNG مصرف میکنه و تا 220 کیلومتر در ساعت سرعت میره اونوقت اینجا ماشینا با مصرف CNG هم زودتر فرسوده میشن هم راندمان موتورشون پایین میاد

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین