۰ نفر
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

جهت اطلاع از قیمت روغن هیدرولیک پارس ، گریس نسوز و انواع روغن حرارتی با ما در ارتباط باشید.

سیستم های تحت فشار یا بسته و سیستم های بدون فشار یا باز هر دو از جمله سیستم هایی هستند که دارای قابلیت انتقال حرارت هستند

روغن حرارتی

در سیستم های بسته ای که انتقال حرارت ۳۲۰ درجه سانتی گرادی دارند از روغن حرارتی استفاده می گردد. این روغن ها برای ایجاد حرارت در اجزای دیگر وسایل حرارت را از یک منبع گرمایشی گرفته و به دیگر نقاط برساند. این نوع از سیال ها و انتقال دهنده ها را می توان به ۵ دسته تقسیم کرد که این دسته ها عبارتند از: گاز، روغن ها یا سیالات آلی، آب ، فلزات مذاب و ترکیبات سیلیکونی.برای معرفی برخی از ویژگی های این روغن می‌ توان به پایداری و مقاومت در برابر اکسیداسیون، مقاومت در برابر حرارت بالا، جلوگیری از رسوب مواد و فراریت کم و همچنین ضریب هدایت حرارتی بالا و .. اشاره نمود. در صنایع از روغن هایی با پایه های معدنی بهره گرفته می شود که بودن یک ضریب هدایت حرارتی بالا در این روغن از امور واجب محسوب می شود. تمامی این ویژگی ها سبب شده تا حین انجام کار این روغن ها ، از افزایش گرانوری و در نهایت تشکیل لجن جلوگیری شود. جهت خرید روغن حرارتی با کیفیتی بی نظیر می توانید به سایت ما مراجعه نموده و این محصول را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید.

قیمت گریس نسوز

گریس ها را می توان مواد جامدی معرفی نمود دارای گرانوری زیاد بوده و در صنایع و خودرو ها از کاربرد های گسترده ای برخوردارند. این مواد از ترکیب نفت و چندین صابون و همچنین پر کننده هایی تولید شده اند که به قطعات متحرک چسبیده و از آنها جدا نمی شوند. گریس ها از ۹۰ درصد روغن تشکیل شده که نوع نسوز آنها در جاهایی که مقاومت بالا و پایداری هنگام برخورد با حرارت بالا نیاز باشد مورد استفاده قرار می گیرد. این گریس ها که ترکیبی از روغن های طبیعی و مصنوعی می باشند در امور صنعتی و خودرویی مورد استفاده اکثریت واقع می شود.شما باید این گریس ها را برای دریافت بهترین کارایی با کیفیت عالی، بدون هیچگونه اجزای ترکیبی و شیمیایی و یا مکانیکی، عدم از دست دادن غلظت در هنگام جدا شدن روغن و مقاوم بودن در برابر تشکیل اسید تهیه کنید. انواع گریس ها و اسامی آنها بر اساس نوع ماده غلیظ کننده گریس ها مشخص شده که هر کدام با توجه به نوع کاری که می کند از قیمت های متفاوتی برخوردارند. هر کدام از آنها به دلیل داشتن ویژگی ها و عملکرد متفاوت دارای قیمت های متفاوتی با دیگری می باشد که جهت اطلاع از قیمت گریس نسوز و خرید آن با کیفیتی عالی می توانید به سایت ما مراجعه نمایید. مراجعه به شرکت ما این امکان را برای شما عزیزان فراهم می کند تا این محصول را به صورت آنلاین نیز سفارش دهید. بنابراین در هر کجای کشور که باشید می توانید آنها را درب منزل تحویل گیرید. این محصولات را باید هنگام خرید با دقت بالایی خریداری نموده زیرا باید این روغن ها از شرکت های معتبری تهیه کرد که ضمن ارائه کیفیت بالا دارای قیمتی مناسب نیز باشند.

Untitledefrgh-1.jpg

روغن هیدرولیک پارس

در سیستم های هیدرولیکی و صنعتی استفاده از روغن های هیدرولیک یک امر ضروری محسوب می شود. این روغن ها دارای انواع مختلفی می باشند که روغن هیدرولیک پارس‌ یکی از انواع این روغن هاست. این روغن از روغن پایه مرغوب و مواد افزودنی ضد اکسیداسیون و ضد زنگ زدگی تشکیل شده که در کنار داشتن ویژگی های گسترده از کاربرد های زیادی نیز برخوردارند. مقاومت بسیار خوب در مقابل اکسیداسیون، پایداری حرارتی بسیار خوب، محافظت از سطوح در برابر زنگ زدگی و خوردگی، قابلیت جداپذیری آسان از آب، قابلیت جداسازی هوا، جلوگیری از تشکیل کف پایدار و قابلیت فیلتر پذیری خوب و… از جمله ویژگی های این روغن هیدرولیکی می باشد. در کنار سیستم های هیدرولیکی در اکثر سیستم های گردشی، جعبه دنده های بسته، ماشین آلات نساجی و … از این روغن ها استفاده می گردد.حین خرید این‌ محصولات باید به اصالت برند توجه زیادی نمایید تا محصولی با کیفیت بالا را تهیه نمایید. زیرا در غیر این صورت در کنار ضرر های مالی با عدم عملکرد صحیح قطعات رو به رو خواهید شد. جهت خرید این محصول با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب می توانید به سایت ما مراجعه نموده و در صورت نیاز این‌ محصول را به صورت آنلاین سفارش دهید.

bvn.jpg

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1659215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =