۰ نفر
۱۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۱

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، طرح ضیافت نیز به منظور توزیع کالا های مصرفی با تخفیف ویژه به مرحله اجرا در آمد.

بی تردید یکی از اصلی ترین کالا های مورد نیاز شهروندان در روزهای ماه مبارک رمضان به محصولات لبنی ارتباط پیدا می کند. محصولات لبنی پس از اجرای قانون هدفمند شدن یارانه ها حاشیه های زیادی را در نحوه توزیع و قیمت رقم زد تا همین موضوع اخیرا گمانه زنی هایی را برای نا بسامانی توزیع محصولات لبنی در روزهای ماه مبارک رمضان به وجود آورد.

در همین رابطه مدیرعامل اتحادیه تعاونی‎های تولیدی فرآورده‎های لبنی کشور از عرضه محصولات لبنی با تخفیف ویژه در نمایشگاه‎های عرضه مستقیم کالا خبر داد و گفت: در آینده‎ای نزدیک فروشگاه‎های زنجیره‎ای لبنی در کشور تاسیس خواهد شد.

مجید علیداد اعلام کرد: همزمان با برپایی نمایشگاه‎های عرضه مستقیم و فروش‎های فوق‎العاده به مناسبت رمضان، محصولات لبنی نیز با تخفیف مناسبی عرضه شده است.

 به گفته وی در حال حاضر غرفه‎های ارائه محصولات لبنی در نمایشگاه‎های عرضه مستقیم کالا در تهران دایر بوده و مشغول خدمات‎رسانی به مردم هستند و در شهرستان‎ها نیز همزمان با آغاز به کار نمایشگاه‎ها این غرفه‎ها نیز کار خود را شروع خواهند کرد.

علیداد در ادامه از تاسیس فروشگاه‎های زنجیره‎ای محصولات لبنیاتی در سراسر کشور خبر داد و گفت: اتحادیه قصد دارد که برای رفاه حال مصرف‎کنندگان و در دسترس بودن مواد لبنی برای آنها، در سراسر کشور فروشگاه زنجیره‎ای لبنی ایجاد کند.

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 166171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =