۳ نفر
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
آموزش خرید اقساطی آیفون ۱۴ با روشی ساده

برای خرید آیفون ۱۴ می‌توانید به‌صورت اقساطی از سایت بازرگانی سیب اقدام کرده و خیلی راحت‌تر از خرید نقدی به سراغ این سری جذاب بروید.

در ادامه نحوه خرید آیفون ۱۴ آن هم به‌صورت اقساطی را با شما در میان می‌گذاریم.

خرید آیفون ۱۴ در کمتر از ۴۵ دقیقه

شیوه خرید سری آیفون ۱۴ که احتمالا تا کمتر از یک ماه دیگر معرفی و عرضه خواهد شد، بسیار ساده است. در مرحله اول، کافی است که به سامانه محاسبه اقساط قرار گرفته در سایت بازرگانی سیب مراجعه کرده و قیمت خود گوشی در کنار قیمتی که به واسطه خرید اقساطی برای شما تعیین می‌شود را مشاهده کنید. خرید آیفون ۱۴ هم مانند آیفون‌های سال گذشته، با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ کل گوشی امکان پذیر بوده و مابقی مبلغ را هم می‌توانید در عرضه اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه پرداخت کنید. هر چه قدر که تعداد اقساط را کمتر در نظر بگیرید، سود نهایی که روی قیمت اصلی گوشی کشیده می‌شود هم کمتر خواهد بود.

همه مدل‌های آیفون ۱۴ در سامانه قرار داده شده است و برای آیفون ۱۴ پرو مکس هم می‌توانید همین روال را طی کنید. صفحه محصولات هم اطلاعات لازم را در مورد قیمت و مشخصات سری آیفون ۱۴ در اختیار شما می‌گذارد. در مرحله دوم هم باید اقساط ماهیانه را محاسبه کنید. سامانه اختصاصی بازرگانی سیب قیمت دقیق محصول، میزان پیش پرداخت اولیه و همچنین اقساط ماهیانه را به انتخاب خودتان تعیین می‌کند. می‌توانید پیش پرداخت را بیشتر کرده و تعداد اقساط را هم پایین بیاورید. هر دو این موارد کمک می‌کنند که قیمت نهایی کمتری را بپردازید.

مدرک مورد نیاز و رزرو زمان خرید

برای نهایی سازی عملیات خرید، یک سری مدارک هم باید هنگام مراجعه به فروشگاه در اختیار داشته باشید. کافی است که دسته چک همراه با صاحب آن را به همراه کارت شناسایی در کنارتان داشته و همچنین گردش حساب، سند ملک یا اجازه نامه یا جواز کسب یا فیش حقوقی را به همراه بیاورید. این اسناد و مدارک در خریدهای اقساطی مورد نیاز شما هستند و با به همراه داشتن آن‌ها، سریعا می‌توانید عملیات خود را به سرانجام برسانید. در مرحله چهارم هم باید زمان خرید را تعیین کنید. زمان خرید همواره در بازرگانی سیب به‌صورت روزانه بوده و با یک تماس تلفنی از ساعت ۱۰ می‌توانید زمان نهایی را با کارشناسان ست کنید.

آموزش خرید اقساطی آیفون ۱۴ با روشی ساده

در نهایت هم کالا پس از مراجعه شما و انجام مراحل پرداخت و ارائه چک انجام خواهد شد و خواهید دید که در کمتر از ۴۵ دقیقه می‌توانید در فروشگاه این مراحل را طی کرده و خرید آیفون ۱۴ و دیگر مدل‌های این سری را به اتمام رسانید. با خرید آیفون ۱۴ این اطمینان برای شما ایجاد می‌شود که تا مدت‌ها نیازی به تعویض گوشی نداشته و می‌توانید از امکانات فوق‌العاده قدرتمند این سری برخوردار شوید. امکاناتی را می‌بینیم که فراتر از گوشی‌های اندرویدی بوده و با قابلیت اطمینان بیشتری به سراغش خواهید رفت. این گوشی‌ها با طراحی منحصربه‌فرد خود هم در بازار شناخته شده‌ هستند.

تجربه مالکیت آیفون ۱۴ پرو مکس با بهترین شرایط

دلایل زیادی برای هیجان‌زده شدن جهت خرید آیفون ۱۴ پرو مکس وجود دارد. طبق اطلاعاتی که منابع اعلام کرده‌اند، بهترین امکانات اپل قرار است که در این گوشی پیاده‌سازی شود و حتما فاصله زیادی هم بین آن و نسخه‌های استاندارد آیفون ۱۴ وجود خواهد داشت. طبق اطلاعات یک منبع، آیفون ۱۴ پرو مکس از باتری بزرگ‌تری نسبت به سال گذشته برخوردار خواهد بود. با این اوصاف، منابع دیگر هم می‌گویند که ظرفیت کمتر ۴۳۲۳ میلی آمپر ساعت را برای این گوشی خواهیم داشت که نسبت به ۴۳۵۲ میلی آمپر ساعت آیفون ۱۳ پرو مکس پایین‌تر است.

ویژگی‌های بعید هم مثل انتقال از کابل لایتنینگ به USB-C شنیده می‌شود که احتمالا درست نبوده و اپل آن را برای آیفون ۱۵ برنامه ریزی کرده است. اتحادیه اروپا اکنون این قانون را از سال ۲۰۲۴ الزامی کرده است و اپل خواسته یا ناخواسته باید امسال یا سال آینده از این پورت در تمام محصولات خود استفاده کند. به نظر می‌رسد که دوربین هم برای یک ارتقای بزرگ آماده می‌شود. چرا که به جای یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی واید در نسل قبلی، این گوشی به یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. این به گفته تحلیل‌گر اپل مینگ چی کو، قرار است که از فناوری پیکسل بینینگ برای خلق تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کند.

آموزش خرید اقساطی آیفون ۱۴ با روشی ساده

صفحه نمایش برتر با خرید آیفون ۱۴ پرو مکس

به نظر می‌رسد که آیفون ۱۴ پرو مکس از بسیاری جهت یک ارتقا بزرگ دریافت کند، اما گویا صفحه نمایش جزئی از آن نیست. راس یانگ که سابقه افشاگری محصولات کمپانی اپل را دارد، می‌گوید که صفحه نمایش ۶.۶۸ اینچی برای این گوشی در نظر گرفته شده و پنل اولد آن هم رزولوشن ۲۷۷۸ در ۱۲۸۴ پیکسل خواهد داشت و همچنان هم نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و چگالی ۴۵۸ پیکسل در هر اینچ را مانند سال گذشته داریم. این مشخصات ارتقا یا فناوری خاصی را به ما معرفی نمی‌کند. مینگ چی کو هم به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی گوشی آینده اشاره کرده بود و ما انتظار نداریم که اپل اندازه آن را تغییر دهد.

هنوز هم ممکن است که برخی از جزئیات صفحه نمایش مانند روشنایی تغییر کند. اما تا کنون شباهت این صفحه نمایش به آیفون ۱۳ پرومکس حتمی است. البته، باید بدانید که احتمالا دیگر ناچ صفحه نمایش را در بالا نداشته و یک پانچ همراه با حفره قرص شکل خواهیم داشت که اپل از آن برای قرار دادن فناوری Face ID و المان‌های دیگر استفاده می‌کند. سال‌ها بود که کاربران و طرفداران منتظر حذف ناچ صفحه نمایش مزاحم بوده‌اند و گویا بالاخره امسال می‌توانیم به این انتظار خود جامه عمل بپوشانیم. این احتمال هم وجود دارد که اپل این تغییر بزرگ خود را هم برای آیفون ۱۵ نگه داشته باشد. اما خیلی از تحلیل‌گران معتقدند که امسال دیگر ناچ صفحه نمایش وجود نخواهد داشت.

بازرگانی سیب ارائه دهنده اقساطی محصولات اپل

همه محصولات جدید و قدیمی کمپانی اپل را می‌توانید به‌صورت اقساطی از سایت بازرگانی سیب دریافت کنید. آیپد، مک بوک، آی مک، ایرپاد، اپل واچ و همه محصولات اپل مانند آیفون ۱۴ پرو مکس و دیگر مدل‌های این سری جدید را می‌توانید از بازرگانی سیب خریداری کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1662052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =