۴ شهرستان اصفهان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۵۴۱ بیمار جدید شناسایی شد

با توجه به وضعیت استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا، چهار شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۸ شهرستان در وضعیت زرد به سر می‌برند.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، با توجه به وضعیت استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا، چهار شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۸ شهرستان در وضعیت زرد به سر می‌برند.

بر این اساس شهرستان‌های اصفهان، کاشان، اردستان، بوئین میاندشت، خوانسار، خور، سمیرم، فریدن، مبارکه، نائین، نجف آباد و نطنز در وضعیت نارنجی و پر خطر کرونا هستند و هیچ شهرستانی در استان اصفهان در وضعیت آبی و سفید کرونا ثبت نشده است.

همچنین در حال حاضر شهرستان‌های چادگان، دهاقان، شهرضا و فریدونشهر در وضعیت قرمز و بسیار پرخطر کرونا قرار گرفت.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت شهرستان‌های آران و بیدگل، برخوار، تیران و کرون، خمینی شهر، شاهین‌شهر و میمه، فلاورجان، گلپایگان و لنجان در وضعیت زرد و خطر متوسط کرونا قرار دارند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از روز ۲۳ مرداد ماه تا امروز ۲۴ مرداد ماه تعداد یک هزار و ۱۴۰ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۵۴۱ بیمار مبتلا در اصفهان شناسایی شده است و در این بازه زمانی ۱۱۴ نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

در حال حاضر نیز ۵۲۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که ۹۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۱۱۵ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ فوتی کرونا ثبت شده که ۶ نفر فوتی قطعی و سه نفر فوتی مشکوک به کرونا بوده است.

همچنین طبق اعلام این نهاد از ابتدای پاندمی کرونا تاکنون یک میلیون و ۵۲۴ هزار و ۳۱ بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کردند که از این تعداد ۵۰۹ هزار و ۴۱۶ نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند.

از ابتدای آغاز این پاندمی ۱۸ هزار و ۷۰۶ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند که ۱۱ هزار و ۸۵۹ فوتی قطعی و ۶ هزار و ۸۴۸ نفر فوتی مشکوک به کرونا بوده‌اند.

۱۴۳ هزار و ۹۳۲ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1662453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =