ناگفته های ​معاون هماهنگ‌کننده ارتش از درگیری های نیروی دریایی در دریای سرخ

جماران نوشت : معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت : در خصوص حضور و درگیری با تعداد زیادی از دزدان دریایی اقدامات زیادی انجام شده و موفق بودیم و به نظر ۲۵۰ یا ۲۶۰ کشتی که تا حالا مورد تهاجم قرار گرفته بود، توسط نیروی دریایی نجات یافته‌اند.

امیردریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ‌ کننده ارتش جمهوری اسلامی، در پاسخ به اتفاقات اخیر رخ داده در دریای سرخ و حضور نیروی دریایی ارتش و ناوشکن گفت: به فرمان فرماندهی معظم کل قوا نیروی دریایی ارتش از سال ۸۷ در بحث دریای آزاد حضور دارد و یکی از ماموریت‌های آن، حمایت از کشتی‌های تجاری و نفت‌کش‌هایی است که در این مسیر حرکت می‌کنند. فکر می‌کنم در خصوص حضور و درگیری با تعداد زیادی از دزدان دریایی اقدامات زیادی انجام شده و موفق بودیم و به نظر ۲۵۰ یا ۲۶۰ کشتی که تا حالا مورد تهاجم قرار گرفته بود، توسط نیروی دریایی نجات یافته‌اند.

ناگفته های ​معاون هماهنگ‌کننده ارتش از درگیری های نیروی دریایی در دریای سرخ

بیشتر بخوانید:

وی افزود: این درگیری‌ها در دریای سرخ تا نزدیکی کانال سوئز ادامه داشته و همزمان محور گشت نیروی دریایی نیز تا آنجا پیشرفت کرده و امروز ناوشکنان نیروی دریایی راهبردی، تا کانال سوئز در حال گشت هستند و این اقتدار کشور را در حوزه امنیت برای خطوط مواصلاتی کشور نشان می‌دهد.

دریادار سیاری گفت: اخیرا تعدادی قایق به کشتی ما حمله می‌کنند و گروه اسکورتی که در آنجا حضور داشته با هدایت و فرماندهی ناوشکن جماران اقدام کرده و کشتی سالم به مسیر خود برگشته است.

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1662847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =