زانوبند اسپیلاوایزر بهترین راهکار جهت درمان درد آرتروز زانو

در این مقاله قصد داریم به معرفی زانوبند اسپیلاوایزر و نحوه عملکرد و تأثیر آن بر درمان قطعی درد آرتروز زانو بیشتر صحبت کنیم.

بیماری آرتروز زانو با ایجاد درد و ناراحتی عضلانی در زانو همراه است به گونه ای که در برخی مواقع نمی توان به انجام فعالیت های روزانه پرداخت.

زانوبند اسپیلاوایزر بهترین راهکار جهت درمان درد آرتروز زانو

زانوبند اسپیلاوایزر یکی از راهکارهای مؤثر و مناسب جهت کاهش التهاب و درد آرتزوز زانو یا زانوی صدمه دیده محسوب می شود. نحوه کار این زانوبند بر اساس امواج فراصوت است و از همین طریق در بافت های آسیب دیده ارتعاش و لرزش ایجاد می کند. در نتیجه با افزایش عمل خونرسانی به زانو، سبب درمان و بهبود درد آن خواهد شد. در اکثر افراد راه رفتن در آب و سایر روش های درمان درد زانو، نتیجه قطعی و مؤثری را به همراه نداشته و این افراد ناچاراً به سراغ جراحی های مختلف می روند. در حالی که زانوبند اسپیلاوایزر را می توان روشی با بازدهی بالا و بدون عوارض در این زمینه به شمار آورد.

لازم به ذکر است که معمولاً هر یک از دردهای ایجاد شده در کل بدن، دارای یک دلیل مشخصی است. در واقع هنگام آسیب دیدگی یکی از بافت های بدن، دردی در ناحیه مورد نظر به جهت ایجاد التهاب و تورم ظاهر می شود. در حقیقت دلیل بروز این درد را می توان فشار تورم بر بافت عصبی دانست. در این مقاله قصد داریم به معرفی زانوبند اسپیلاوایزر و نحوه عملکرد و تأثیر آن بر درمان قطعی درد آرتروز زانو بیشتر صحبت کنیم. بنابراین تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

معرفی زانوبند اسپیلاوایزر

در این بخش می خواهیم به شرح نحوه عملکرد اسپیلاوایزر بپردازیم. زانوبند اسپیلاوایزر، سیستم عصبی زانو را با تولید امواج فراصوت بلاک یا بی حس کرده و علاوه بر بهبود درد آرتروز زانو، توانایی رفع درد ناشی از سایر موارد را نیز خواهد داشت. در حقیقت با خرید این زانوبند، فیزیوتراپی را به خانه خود می آورید. شما با کمک این محصول شاهد تأثیر بلند مدت و کوتاه مدت آن با تنها 2-1 ساعت استفاده در طول شبانه روز خواهید بود.

هنگام تابش امواج فراصوت به زانو در اسپیلاوایزر، ارتعاش و لرزش در سلول های بافت صدمه دیده ایجاد خواهد شد. در نتیجه این لرزش ها سبب افزایش میزان خونرسانی به نواحی مورد نظر می گردد. سپس این امر، کاهش درد زانو و بازیابی بدن را به همراه خواهد داشت.

آیا زانوبند اسپیلاوایزر بدون عوارض است؟

ممکن است این سؤال در ذهن افراد پیش آید که آیا امواج اسپیلاوایزر عوارضی را در بدن با گذشت زمان ایجاد خواهد کرد یا خیر؟. لازم به ذکر است که در این محصول همان امواج مورد استفاده در دستگاه های سونوگرافی به کار می رود. از این رو، مطمئن باشید که این روش هیچگونه عارضه ای را بر روی سلول ها و بافت های عصبی ایجاد نخواهد کرد. در نتیجه افراد می توانند بدون هیچ عارضه بیولوژیکی و با خیال آسوده، در طولانی مدت از فواید این محصول بهره مند شوند.

زانوبند اسپیلاوایزر بهترین راهکار جهت درمان درد آرتروز زانو

آیا زانوبند اسپیلاوایزر بدون عوارض است؟

روش قطعی درمان آرتروز زانو با زانوبند اسپیلاوایزر

تنها راهکار قطعی درمان درد آرتروز زانو، استفاده از اسپیلاوایزر است که در آن از امواج فراصوت بهره گرفته می شود. این امواج با بلاک یا بی حس نمودن سیستم عصبی زانو سبب تسکین درد این ناحیه خواهد شد. این محصول قادر به بی حس کردن اعصاب زانو بوده به نحوی که آرامش را به کلیه محرک های عصبی درد، پس از تقریباً 2-1 ساعت استفاده در طول شبانه روز بازمی گرداند و در نتیجه سبب رفع کامل درد زانو خواهد شد.

نحوه استفاده از اسپیلاوایزر به چه صورت است؟

در هنگام استراحت، اقدام به بستن زانوبند اسپیلاوایزر روی زانوی خود نموده و اجازه تابش امواج فراصورت را روی ناحیه درد به میزان 2-1 ساعت بدهید. به خاطر داشته باشید که حتماً در حالت بی حرکت بودن این کار را انجام دهید. پس می توان گفت که این محصول مناسب استفاده در مواقعی مانند راه رفتن، حرکت، فعالیت و غیره نبوده و از انجام این کار در شرایط ذکر شده اکیداً اجتناب نمایید.

این زانوبند دارای کاربری آسانی بوده و تنها کافی است 2-1 ساعت در طول شبانه روز اقدام به پوشاندن ناحیه درد و روشن نگه داشتن آن نمایید. یادتان باشد که این زمان از 2 ساعت تجاوز نکند. شایان ذکر است که بهترین زمان برای استفاده از این محصول در حالت استراحت و بدون حرکت می باشد. در ادامه این مقاله به بررسی جایگاه امواج فراصوت در علم پزشکی می پردازیم.

زانوبند اسپیلاوایزر بهترین راهکار جهت درمان درد آرتروز زانو

نحوه استفاده از اسپیلاوایزر به چه صورت است؟

بررسی جایگاه امواج فراصوت در علم پزشکی

به منظور رفع التهاب و درد زانو و سایر نواحی بدن از شیوه های مختلفی استفاده می گردد. در زمان آسیب دیدگی زانو، با کمک شیوه های سنتی، باند و گچ گرفتن زانو در مراکز و کلینیک های پزشکی انجام می شود که همین روش نیز نقش بسزایی در بروز تورم، التهاب و درد زانو خواهد داشت. بنابراین در کاهش التهاب و تورم نقاط صدمه دیده، هر عامل داخلی و خارجی مؤثر در این زمینه، به عنوان یک شیوه درمانی در علم پزشکی محسوب می گردد.

امروزه شاهد پیشرفت روزافزون تجهیزات پزشکی در سراسر دنیا هستیم. هدف از این پیشرفت نیز کاهش درد ناشی از صدمات بدنی بیماران است. در نتیجه از تجهیزات قدیمی در این زمینه کمتر استفاده خواهد شد. بکارگیری امواج فراصوت یکی از شیوه های نوین علمی جهت کاهش التهاب و درد نقاط مختلف بدن به شمار می رود که این امواج سبب تسکین سریعتر درد و بهبود آن خواهد شد.

برای درمان یا کاهش چه دردهایی می توان از اسپیلاوایزر استفاده نمود؟

از شیوه های مختلفی می توان جهت کاهش درد زانو بهره گرفت. بستن زانو با زانوبندهای معمولی و یا با کش و همچنین مصرف قرص های مسکن از جمله این روش ها محسوب می شوند. ولی آیا این شیوه ها می تواند سبب تسکین درد زانو یا درمان آن باشد؟ در جواب این پرسش باید بگوییم که هر چند بکارگیری روش های قدیمی می تواند تا حدودی سبب کاهش درد زانو گردد و شما شبی را بدون درد سپری کنید اما درمان قطعی برای درد زانو نخواهند بود. حال شاید این سؤال برایتان پیش آید که آیا مصرف قرص های مسکن در کاهش میزان درد زانوی شما مؤثر است؟ در پاسخ باید بگوییم که امروزه دیگر از قرص های مسکن جهت تسکین درد زانو استفاده نمی شود.

زانوبند اسپیلاوایزر میزان گردش خون را در بخش های ملتهب و صدمه دیده زانو افزایش داده و از مزایای این محصول می توان به بهره گیری از تکنولوژی فراصوت در آن اشاره نمود که نه تنها درد زانو را کاهش خواهد داد، بلکه به عنوان درمان مؤثر و قطعی درد زانو محسوب می گردد. علاوه بر آن، خیلی از افراد با کمک این محصول توانستند به زندگی عادی خود بازگردند. از نتایج موفق بکارگیری این زانوبندها می توان به بهبود 100 درصدی زانو و همچنین کاهش درد و تورم به میزان قابل توجه اشاره نمود. با این توضیحات باید بگوییم که استفاده از روش ها و تکنولوژی های قدیمی تأثیر چندانی بر تسکین درد زانو نداشته و سعی کنید به جای رفتن به سراغ روش های پردرد سر در پی راهکاری مناسب و مؤثر جهت درمان درد زانوی خود باشید.

زانوبند اسپیلاوایزر بهترین راهکار جهت درمان درد آرتروز زانو

برای درمان یا کاهش چه دردهایی می توان از اسپیلاوایزر استفاده نمود؟

جمع بندی

در این مقاله در رابطه با زانوبند اسپیلاوایزر و میزان تأثیر آن در کاهش درد و التهاب زانو صحبت کردیم. این محصول به عنوان تنها درمان قطعی و مؤثر درد آرتروز زانو در سراسر جهان محسوب می شود. در صورتی که به منظور کاهش درد زانوی خود، به سراغ راهکارهای متعددی رفته اید اما به نتیجه مطلوب و قابل قبولی دست نیافته اید، پیشنهاد ما به شما تهیه و خرید زانوبند اسپیلاوایزر است. چرا که با استفاده از این محصول می توانید میزان درد و تورم زانوی خود را به میزان چشمگیری کاهش داده و به درمان قطعی آن فکر کنید. شما می توانید برای خرید اسپیلاوایزر و آگاهی از قیمت آن به سایت کالای پزشکی فیض مراجعه نمایید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1663199

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =