دبیرکل حزب موتلفه : برجام یک رویداد پایان یافته است

ایرنا نوشت: ابادامچیان تاکید کرد: آمریکا و اروپا به تعهدات خود عمل نکردند اما ما با تمام قدرت به تعهدات خود عمل کردیم.

نشست صمیمانه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت روز خبرنگار با اصحاب رسانه با حضور اسدالله بادامچیان دبیرکل این تشکل سیاسی در دفتر مرکزی حزب برگزار شد.

اسدالله بادامچیان در پاسخ به سوالی در خصوص احیای برجام و موضع حزب موتلفه اسلامی گفت: به برجام بیش از حد بها دادن یا کمتر بها دادن صحیح نیست. دولت قبل همه چیز را بسته به برجام می‌دانست این که در کشور نگاه‌های متفاوتی وجود دارد به این دلیل است که در کشور ما گروه‌های متفاوتی وجود دارد اما در حال حاضر سیاست نظام اجرا می‌شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: آمریکا و اروپا به تعهدات خود عمل نکردند اما ما با تمام قدرت به تعهدات خود عمل کردیم.

وی با بیان اینکه برجام یک رویداد پایان یافته است، گفت: چرا که مدیریت کشور ما بسته به وجود برجام نیست اگر اجرایی شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

بادامچیان اضافه کرد: بازگشت آمریکا به برجام بستگی به سیاست‌های خودشان دارد. اگر آمریکا از پافشاری خود دست بکشد و حق و حقوق ایران را بپردازد، برجام دوباره برقرار می‌شود. اگر نپردازد هم مشکلی در کشور ما وجود نخواهد داشت. ایران فروش نفت خود را دارد و اقتصاد خود را اداره می‌کند.

بادامچیان: برجام یک رویداد پایان یافته است

بیشتر بخوانید :

وی تصریح کرد: آمریکا اگر به برجام هم بازگردد و تحریم‌ها را لغو کند باز هم دست از دشمنی با ایران برنمی‌دارد. بهتر است که در داخل نظرات را یکی کنیم نه اینکه گروهی از آمریکا دفاع کنند و گروهی تندروی کنند.

دبیرکل حزب موتلفه در خصوص سیاست اداره رییسی در اداره کشور اظهار کرد: آقای رییسی یک سال است که روی کار آمده و نمیتوان توقع چهار ساله از این دولت داشت باید دید که در طول سه سال آینده چه خواهد کرد.

بادامچیان اظهار داشت: سیاست دولت رییسی این است که بتواند مسایل اقتصادی را اداره کند بهترین قدرت این است که ارز را از اقتصاد خود حذف کنیم در واقع دلار نباید تعیین کننده میزان گرانی در کشور باشد.

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1663304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =