بازدید سرزده از جایگاه های عرضه سوخت در خرم آباد / بررسی کیفیت و کمیت سوخت عرضه شده

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان به جهت ارزیابی عملکرد و نحوه ارائه خدمات به شهروندان به صورت سرزده از مجاری عرضه بازدید کرد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در راستای صیانت از حقوق شهروندی و به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشتریان ، پیمان بهرامی مدیر منطقه به همراه حیدری معاون دادستان شهرستان خرم آباد از نحوه فعالیت جایگاه های عرضه سوخت در سطح شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید بهرامی مدیر منطقه با بیان اینکه بازرسین و کارشناسان این شرکت به طور مستمر کیفیت و کمیت عرضه بنزین را مورد بررسی قرار می دهند گفت : جایگاه های سوخت استان حداقل ۵ مرتبه در ماه از نظر کیفیت و تطابق با استانداردهای کیفی، توسط کارشناسان مهندسی فرآورده ها و واحدخدمات مهندسی این شرکت نیز ماهیانه کنترل کمیت را انجام و علاوه بر آن تلمبه های جایگاه ها بصورت ۳ ماه یکبار توسط اداره استاندارد استان آزمایش و تحت کنترل قرار می گیرند.

معاون دادستان شهرستان خرم آباد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان ، هدف از این بازدید را احقاق حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای دقیق توزیع سوخت برشمرد و تصریح کرد: علاوه بر سوخت رسانی ، ارائه خدمات مطلوب و برخورد شایسته با مشتریان در جایگاه های عرضه سوخت می تواند باعث رضایت مندی بیشتر آنها شود .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1665341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =