تخصیص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به طرحهای راکد لرستان

استاندار لرستان از تخصیص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به طرحهای نیمه تمام و راکد استان خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،فرهاد زیویار در دیدار اعضای شورای اداری استان که در اولین روز از هفته ی دولت با نماینده ی ولی فقیه در استان انجام گرفته بود، اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون استان لرستان به لحاظ اقتصادی رشد چند پله ای داشته است.

وی افزود: جایگاه استان لرستان به لحاظ اقتصادی در پایان دولت گذشته رتبه ی ۲۸ در کشور بود که ظرف هشت ماه توانستیم آن را ۱۸ ارتقا دهیم.

زیویار با اشاره به نقش اخلاص مجموعه ی دولت و دعا و حمایت های مردم در این دستاورد، خاطر نشان کرد: البته این وضعیت مطلوب و ایده آل نیست اما می توان با اتکا به ظرفیت های بومی آن را در مسیر رشد و ارتقا بیشتر قرار داد

استاندار لرستان به بیان مشکلاتی که از گذشته برجا مانده و کار را برای دولت سیزدهم در آغاز کار دشوار کردند پرداخت و ادامه داد : متاسفانه از دولت قبل خزانه ی خالی و نبود اعتبار، موج سهمگین کرونا و بن بست مناسبات با سایر کشورها تحویل دولت سیزدهم داده شد.

او بیان کرد: با تمام این مشکلات و با اتکال به خداوند و حمایت های مردم کار با تمام توان آغاز شد و خوشبختانه مسیر هموارتر شد.

زیویار با اشاره به جذب و تخصیص بیش از۳۰هزار میلیارد ریال به پروژه های نیمه تمام و راکد در استان از ابتدای آغاز به کار دولت، خاطر نشان کرد: خوشبختانه برخی از این پروژه ها در هفته ی دولت و بسیاری از آنها نیز به زودی افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

او عنوان کرد: ما باید ارتباطات مطلوبی با دنیا داشته باشیم که پشتوانه ی داخلی و مردم می تواند ما را به این مهم برساند.

استاندار لرستان به تشریح خصوصیات بارز شهیدان رجایی و باهنر در خدمت بی منت به مردم پرداخت و افزود: رسیدگی به معاش مردم و صداقت در گفتار و کردار باید سرلوحه ی امورات تمامی مسئولین قرار گیرد.

زیویار در پایان به نزدیک شدن به اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: همه ی ما باید به مراسم اربعین اهتمام ویژه داشته و چشم اندازی بزرگ برای هدف گذاری نهضت اسلامی داشته باشیم

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1665672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =