اصلاح و بازسازی ۵۸ کیلومتر شبکه فرسوده برق شهرستان خوی با جایگزینی کابل خودنگهدار

مدیر توزیع برق شهرستان خوی گفت: از آغاز دولت سیزدهم بیش از ۵۸ کیلومتر شبکه فرسوده در سطح این شهرستان اصلاح و بازسازی شده است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، منصور محمد صلاحی ضمن تشریح عملکرد شاخص مدیریت توزیع برق خوی در دولت سیزدهم، عنوان کرد: به منظور حذف شبکه‌های فرسوده، افزایش ضریب ایمنی شبکه، ایجاد مبلمان شهری و روستایی و استاندارد سازی شبکه، پروژه تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خودنگهدار در سطح این شهرستان اجرا شده است.
وی از هفته دولت به عنــوان بهتریــن فرصـت بـرای انعـکاس دسـتاوردها و اقدامـات دولــت یــاد کــرد گفت: بـا توجـه بـه رویکرد دولت سیزدهم جهت برقرســانی بــه روســتاها، در یکسال گذشته با زحمات کارکنان این مدیریت موفــق شــدیم ۳ روستای قانی قیه، ارتاکندی و آق توپراق این شهرستان را با احداث ۳ دستگاه پست هوایی و توسعه بیش از ۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی برق‌دار کنیم.
مدیر توزیع برق شهرستان خوی با بیان اینکه برای رفع ضعف ولتاژ مناطق شهری و روستایی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۹دستگاه پست هوایی نصب و احداث شده است، تصریح کرد: برای این منظور ۵ دستگاه پست هوایی در داخل شهر و ۴ دستگاه پست هوایی در روستاهای گوهران، بیلوار، پیرکندی و پسک سفلی نصب و احداث شد.
وی اضافه کرد: عملیات توسعه و احداث ۵۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی شهری و روستایی نیز طی یکسال توسط این مدیریت انجام شده است.
صلاحی همچنین ادامه داد: توسعه و احداث روشنایی روگذر ولیعصر و کمربندی حجازی‌فر ، تست بیش از ۱۵ هزار دستگاه لوازم اندازه گیری مشترکین عادی و دیماندی، شاخه زنی درختان، اصلاح بیش از یک هزار و ۸۰۰ دستگاه لوازم اندازه گیری مشترکین عادی و دیماندی و بازدید و تعمیرات بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط هوایی و زمینی و نیز تعمیرات بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه پست هوایی و زمینی از دیگر اقدامات شاخص این مدیریت در طول آغاز به کار دولت سیزدهم تا کنون می‌باشد.
وی در ادامه بیان کرد: با هدف مدیریت مصرف و امکان قرائت از راه دور بیش از ۵۰۰ دستگاه کنتور به کنتور هوشمند فهام در ۳ بخش کشاورزی، صنعتی و خانگی تبدیل شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1666175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =