زمان تست گیری تیم فوتبال مس کرمان در رده سنی نونهالان، زیر ۱۸ سال، امید و نوجوانان مشخص شد

آکادمی باشگاه مس کرمان در اطلاعیه‌ای زمان تست گیری در تیم های پایه مختلف این باشگاه را مشخص کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بر این اساس تیم فوتبال نونهالان مس کرمان از متولدین ۱۱ دی ماه ۱۳۸۶ به بعد تست گیری خود را در این تاریخ برگزار خواهد کرد: شنبه ۵ شهریور ماه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۸/ یکشنبه ۶ شهریور ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ و ۳۰ دقیقه و عصر از ساعت ۱۸ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه/ دوشنبه ۷ شهریور ماه از ساعت ۹صبح تا ۱۰ و ۳۰ دقیقه و عصر از ساعت ۱۵ تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه.
تست گیری از تیم زیر ۱۸ ساله های باشگا مس کرمان نیز از جمع متولدین ۱۱ دی ماه ۱۳۸۳ به بعد در روز های سه شنبه ۸ شهریور ماه و پنجشنبه ۱۰ شهریور ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.
تست گیری تیم فوتبال امیدهای مس کرمان نیز صبح روز یکشنبه ۶ شهریور ماه از ساعت ۹ تا ۱۱ از جمع متولدین ۱۱ دی ۱۳۸۰ لغایت یازدهم دی ماه ۱۳۸۱ برگزار خواهد شد.
همچنین تست گیری تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان نیز از جمع متولدین ۱۱ دی ماه ۱۳۸۴ لغایت۱۰ مرداد ۱۳۸۵ در روزهای پنجشنبه دهم شهریور ماه و جمعه یازدهم شهریور ماه از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.
کلیه تست گیری های اعلام شده مطابق زمان بندی فوق در مجموعه شهدای مس در ابتدای اتوبان هفت باغ کرمان برگزار خواهد شد و علاقه مندان برای شرکت در این تست گیری ها با به همراه داشتن لباس کامل تمرینی و بیمه ورزشی به این مکان مراجعه فرمانید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1666819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =