خبرگزاری اصولگرا : سرعت دسترسی به شبکه‌های اجتماعی خارجی ،  کُند شده

فارس نوشت:کاربران سامانه «فارس من» از کندی سرعت اینترنت در دسترسی به شبکه‌های اجتماعی خارجی گلایه دارند و می‌گویند در برخی روزها حتی یک عکس را نمی‌توان در این شبکه‌ها آپلود کرد.

برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواسته اند که مشکل کُندی سرعت اینترنت رفع شود.این کمپین حدود ۳۰۰ امضا دریافت کرده و کاربران آن خواستار مطرح شدن مطالبه خود هستند.

سردبیر این سوژه در توضیح مطالبه خود ، گفت: کمی پیش به مدت تقریبا دو تا سه هفته‌ اینترنت دچار کُندی زیاد شده بود به طوری که حتی یک عکس ساده هم دانلود یا آپلود نمی‌شد؛ چند روزی است که شرایط بهتر شده است اما مطلوب نیست. باز هم در برخی روزها حتی یک عکس را نمی‌توان آپلود کرد.

این کاربر ۲۶ ساله سامانه فارس من در پاسخ به این سوال که از چه شبکه یا سایتی عکس آپلود یا دانلود کرده است که تجربه کندی را احساس کرده است؟ گفت: از اینستاگرام و تلگرام استفاده می کردم و استفاده می کنم که در هفته های گذشته در ساعت های زیادی در هیچ یک از این شبکه ها،‌ حتی یک عکس باز نمی شد یا آپلود نمی شد، تلگرام هم که فیلتر است و با فیلتر شکن آن را باز می کنم.وی ادامه داد: البته ارسال و دریافت عکس در پیام رسان ایرانی ایتا بد نبود اما بیشتر از اینستاگرام و تلگرام استفاده می کنم.

سردبیر این سوژه که از شهر زنجان خواسته خود را ثبت کرده است، در پاسخ به این سوال که اغلب با چه برنامه هایی روی گوشی از اینترنت استفاده می کند و چه کاری با گوشی انجام می دهد؟ گفت: بیشتر در شبکه های اجتماعی حضور دارم؛ از پیج های اینستاگرام دیدن می کنم و اخبار را در کانال های تلگرام دنبال می کنم.


خبرگزاری اصولگرا : سرعت دسترسی به شبکه‌های اجتماعی خارجی ،  کُند شده

بیشتر بخوانید :







۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1667663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =