ماموریت ویژه بازرس کل یزد برای بررسی نحوه هزینه‌ حقوق دولتی معادن استان

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، بازرس کل استان یزد را مامور کرد که به صورت ویژه به موضوع حقوق دولتی وصول شده از معادن و هزینه کرد آن در شهرستان‌ها ورود کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، ذبیح‌الله خدائیان در نشست شورای اداری شهرستان بافق ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: سند تحول قوه قضاییه برنامه های جدی را در دستور کار دارد که از جمله این برنامه ها حضور در میان مردم و سفرهای استانی و استماع اظهارات و بیانات مردم و مشاهده مشکلات و تصمیم گیری در خود استان است.

وی افزود: برخی از تصمیمات پیرامون حسن اجرای قانون و جریان امور در دستگاه‌ها است که این مسائل نیز از سوی سازمان بازرسی، از بخش های مختلف کشور پیگیری خواهد شد.

خدائیان تصریح کرد: قوه قضائیه به دنبال این است که با حکم قضایی هیچ شرکت تولیدی تعطیل نشود و چنانچه یک واحد صنعتی نیاز به حمایت قضایی داشته باشد این موضوع در ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح و نسبت به رفع مشکل آن اقدام خواهد شد به گونه ای که در سال گذشته مشکلات یک هزار و ٤٠٠ واحد تولیدی با ورود دستگاه قضایی مرتفع گردید.

وی ادامه داد: طی چند مدت اخیر اقدامات بسیاری از سوی سازمان بازرسی برای حمایت از تولید و شرکت های دانش بنیان انجام شده و سازمان به دنبال این است که اقدامات در یک مدت مشخص به نتیجه برسد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: مسئولان در صف اول خدمت رسانی و رشد و توسعه هر استان هستند در این شهرستان نیز مسئولان باید همت کرده و با پیگیری ویژه و جهادی تلاش کنند مشکلات برطرف شود.

وی تاکید کرد: باید پیگیری شود تا حقوق دولتی معادن در شهرستان هزینه شود، از اینپ ضرورت دارد با ورود به این مسئله مشخص شود که از طریق برنامه و بودجه این اعتبار اختصاص پیدا کرده و بعد در شهرستان هزینه شده است یا خیر؟

ذبیح‌الله خدائیان یادآور شد: در اکثر استانها مسئولان مربوطه به خوبی حقوق دولتی را پیگیری نمی کنند و یک زنجیره معیوب است که باید پیگیری شود به بازرسی استان یزد ماموریت ویژه می‌دهم که با یک بازرسی فوق العاده حقوق دولتی معادن را بررسی کند.

وی افزود: بازرسی کل استان یزد، این موضوع را در تمامی شهرستان بررسی و نتیجه را اعلام کند و اگر چنانچه مدیر و مسئولی در این حوزه کوتاهی کرده تحت پیگرد قرار گیرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1668962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =