۰ نفر
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
لزوم ایجاد خبرگزاری مستقل در شهر یزد

نماینده یزد با انتقاد از عدم وجود خبرگزاری مستقل در شهر یزد گفت: باید با ایجاد یک خبرگزاری مستقل شهر یزد را با وجود ظرفیت‌های گردشگری و هم به عنوان شهر جهانی، به همه مردم دنیا بشناسانیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، محمد صالح جوکار با اشاره به اینکه مردم سرمایه‌های اجتماعی ما هستند، گفت: مردم با رأی دادن خود به نمایندگان و اعضای شورای شهر به صورت مستقیم و شهرداران و دهیاران را به صورت غیرمستقیم انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه مهندسی کردن مطالبات مردم در حوزه شهری باید از سوی شوراها و شهرداری دنبال شود، افزود: به این صورت که این مطالبات بر اساس قواعد و چارچوب‌هایی به کار برده شود تا زندگی شهری برای شهروندان امکان‌پذیر شود و مردم در شهر خود احساس آرامش کنند.

جوکار با انتقاد از عدم وجود خبرگزاری مستقل در شهر یزد اظهار کرد: باید به این سمت حرکت کنیم که شهر یزد با داشته‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود که در حوزه گردشگری دارد و اکنون هم به عنوان شهر جهانی با استانداردهای خاص خود به ثبت رسیده، آن را جهانی کرده و به همه مردم جهان بشناسانیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه خواهرخواندگی‌ها به یک ابزار تبلیغاتی تبدیل شده است، تصریح کرد: این خواهرخواندگی‌ها هیچ چیز در درون و محتوا ندارد. در سفری که به مسکو داشتیم، طرف مقابل به شدت از این موضوع آزرده خاطر و گلایه‌مند بود، چون نه نمایشگاهی برگزار شده، نه فرهنگی تبادل شده و در کل هیچ اقدام مثبتی در این زمینه صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خواهرخواندگی‌ها فقط به عنوان خلاصه نشود، گفت: زمانی که خواهرخواندگی اعلام می‌شود باید تمام موارد را دنبال و به در جهت تحقق آن گام برداشت.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1670030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =