مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند + برنامه‌ها

 مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور روز شنبه به استان سفر خواهد کرد و به مدت دو روز در استان حضور دارند.  

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، بیت‌الله برقراری مدیرعامل صندوق در ادامه سفرهای استانی، روز شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ شهریورماه در استان حاضر و در برنامه‌های پیش‌بینی شده شرکت خواهد کرد.

تجدید میثاق با شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان، ملاقات با استاندار محترم، کارگزاران و مسئولان فرهیخته این استان از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه می‌باشد.

تبیین ماموریت صندوق در راستای اجرای اصل ۲۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی‌ایران و آماده‌سازی بستر تحقق سیاست‌های تامین اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بیان ویژگی‌ها، مزایا و خدمات صندوق، معرفی طرح تحولی جذب یک میلیون بیمه شده در سال، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برای جذب سهمیه تخصیصی استان، دعوت از تمامی بزرگان، دست اندرکاران و دغدغه‌مندان این استان به تعامل و همکاری برای اطلاع رسانی خدمات بیمه اجتماعی دولت مردمی سیزدهم به کشاورزان، روستاییان و عشایر از اهداف این سفر می‌باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1671471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =