فیلم جنایی «زندگی بدون اصول اخلاقی» به کارگردانی جانی تو فیلمساز هنگ کنگی در بخش مسابقه شصت و هشتمین جشنواره فیلم ونیز حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم که داستان آن در پسزمینه بحران مالی در هنگ کنگ روی می‌دهد، درباره سه نفر است که شدیدا به پول احتیاج دارند و پس از کشته شدن یک نزول‌خور و پیدا شدن کیفی پول حاوی پنج میلیون دلار پول، سرنوشت‌شان به هم گره می‌خورد.

جانی تو یکی از چهره‌های آشنا در لیدو است. «Throw Down» به کارگردانی او سال 2004 در ونیز به نمایش درآمد. «تبعیدی» سال 2006 در آن‌جا روی پرده رفت و «کارآگاه دیوانه»‌ هم سال 2007 نمایش داده شد.

این فیلمساز پرکار که در آسیا بسیار محبوب است و در خارج از آسیا هم هواداران سرسخت دارد، امسال یکی از اعضاء داوران جشنواره فیلم کن بود.

لو چینگ وان، ریچی جن و دنیس هو در «زندگی بدون اصول اخلاقی» بازی می‌کنند و ترنس یین هم به عنوان بازیگر مهمان در فیلم حضور دارد.

«زندگی بدون اصول اخلاقی» بیست و دومین فیلم بخش مسابقه این دوره جشنواره ونیز است. پیش از این اسامی 21 رقیب این بخش اعلام شده و نام بیست و سومین فیلم که از آن به عنوان «سورپریز» یاد می‌شود، در روزهای برگزاری جشنواره اعلام خواهد شد.

«یک روش خطرناک» دیوید کراننبرگ، «کشتار»‌ رومن پولانسکی و «جو قاتل» ویلیام فریدکین از دیگر فیلم‌های بخش مسابقه شصت و هشتمین جشنواره فیلم ونیز هستند که 31 اوت تا 10 سپتامبر (9 تا 19 شهریور) برگزار می‌شود.

دارن آرونوفسکی فیلمساز آمریکایی رئیس هیئت داوران بخش مسابقه است.

ورایتی / 9 اوت / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 167151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =