پایان آزمون ورود به حرفه مهندسان در شهرکرد

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان از پایان آزمون ورود به حرفه مهندسان در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور  خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، اسکندر امینی اظهار داشت: در سطح شهرهای تحت پوشش این اداره کل تعداد ۳۱۶۴ نفر برای مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه (۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۱) ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: از مجموع داوطلبان این آزمون‌ها در شهرکرد تعداد ۲۶۴۸ نفر را آقایان و ۵۱۶ نفر را بانوان تشکیل دادند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در روز اول آزمون ورود به حرفه مهندسی در رشته های عمران و معماری (اجرا)، مکانیک و برق (نظارت – اجرا) در مجموع ١٢٩١ نفر و در روز دوم آزمون در رشته های عمران و معماری (نظارت)، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک، کارشناس ماده ۲۷ و آزمون کاردان فنی ساختمان در مجموع ۱۳۰۷ نفر ثبت نام کرده بودند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در آخرین روز از برگزاری این آزمون ها (جمعه ۱۸ شهریورماه) نیز تعداد ۵۶۶ نفر داوطلب در رشته‌های عمران (محاسبات)، مکانیک و برق (طراحی)، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان، ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی و معماران تجری آزمون دادند.

وی تصریح کرد: در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل رشته عمران(نظارت) با ۶۶٩ نفر داوطلب بیشترین تعداد و رشته طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان با ٢ نفر داوطلب کمترین تعداد شرکت کننده را داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1672149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =