دلیل نیمکت‌نشینی کاپیتان و دروازه‌بان اصلی مس کرمان در بازی برابر ذوب‌آهن چه بود؟

آرمان شهدادنژاد دروازه‌بان باسابقه و کاپیتان مس کرمان در بازی برابر ذوب‌آهن در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور نیمکت‌نشین بود که این موضوع عجیب به نظر می‌رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آرمان شهدادنژاد دروازه‌بان با سابقه مس کرمان و کاپیتان این تیم که نقش مهمی در صعود مس کرمان به لیگ برتر فوتبال با ارائه بازی‌های استثنایی و منحصربه‌فردش داشت، در روز بازی با ذوب‌آهن و در هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور در ترکیب اصلی قرار نگرفت.
شهدادنژاد که گلری جسور و تند و تیز است، در طول پنج بازی گذشته برای مس کرمان سِیوهای بی‌نظیری داشته و مانع از گلزنی حریفان شده بود. کاپیتان مسی‌های کرمان در بازی ذوب‌آهن از روی نیمکت کار را دنبال کرد تا بازهم در خدمت تیم باشد.
محمودی‌نیا مربی مس کرمان در نشست خبری بعد از بازی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص دلیل نیمکت‌نشینی کاپیتان و دروازه‌بان اصلی مس کرمان گفت: آرمان سال گذشته بازی‌های زیادی را برای ما انجام داد و در پنج بازی ابتدایی امسال نیز به صورت فیکس به میدان رفت و نمایش خوبی داشت و صد البته خود آرمان هم این نظر را همیشه دارد که باید به جوانان نیز فرصت بازی داده شود؛ این مساله تشخیص کادر فنی بود که حسین شهریاری در درون دروازه بایستد.
مربی مس در مورد شایعه فشار هواداران برای نیمکت نشینی شهداد نژاد چنین نظری داشت: فلسفه مس کرمان بر بررسی عملکرد بازیکنان در طول هفته و در تمرینات استوار است؛ آرمان پارسال فشار زیادی را تحمل کرد و با کلین‌شیت‌های خود کمک زیادی به صعودمان به لیگ برتر کرد؛ در لیگ فیکس بود و نظرمان بر استراحت آرمان در این دیدار بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1672842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =