برپایی موکب دانشگاه علوم ‌پزشکی شهرکرد در مراسم پیاده روی جاماندگان کربلا

موکب خادمان سلامت حضرت سید الشهدا(ع) دانشگاه علوم ‌پزشکی شهرکرد با همکاری بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری و ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان در مسیر پیاده روی جاماندگان کربلا در جاده سلامت شهرکرد برپا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سید علی درخشان مدیرروابط عمومی واطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در تشریح این خبر گفت: به مناسبت ایام سوگواری اربعین حسینی(ع)، موکب خادمان سلامت حضرت سید الشهدا(ع) دانشگاه علوم ‌پزشکی شهرکرد با همکاری بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری و ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان در مسیر پیاده روی جاماندگان کربلا در جاده سلامت شهرکرد برپا شد.

وی افزود: این موکب از جمعه ۱۸ شهریورماه تا شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ مصادف با اربعین حسینی(ع) درکنار ۲۵ موکب دیگر نیروهای جهادی و مردمی برپاست.

وی ادامه داد: هدف از برپایی این موکب ارائه خدمات پزشکی، درمانی، آموزشی و مشاوره ‌ای به صورت رایگان برای شرکت کنندگان در آیین پیاده روی جاماندگان کربلا می باشد.

درخشان یادآور شد: شرکت کنندگان و مشتاقان حضرت اباعبدالله(ع) در آیین پیاده روی جاماندگان کربلا، جاده سلامت شهرکرد واقع در ضلع شمالی پارک تهلیجان را به طول یک کیلومتر می پیمایند.

وی یادآور شد: این مسیر با فضاسازی محیطی، ایستگاه های صلواتی و پخش مداحی و عزاداری به گلزار مطهر سه شهید گمنام ختم می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1673410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =