۰ نفر
۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
انتخاب فرخشهر به عنوان شهردوستدارسالمند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت :باید این شهر به‌عنوان شهر پایلوت دوستدار سالمند در کشور الگو شود و همه دستگاه‌ها باید همکاری لازم را با شهرداری فرخشهر داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی استانداری ، محسن حسین‌میرزایی ۲۲ شهریورماه در شورای سالمندان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه سالمندی برای آینده خودمان است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی در حوزه سالمندی باید منسجم‌تر باشد، سالمندان جامعه پدر و مادر خودمان هستند و باید موضوعات مرتبط با سالمندان دلسوزانه‌تر برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: به سالمندان باید توجه ویژه شود تا احساس نکنند که فراموشی سپرده شده‌اند، سالمندان سرمایه عظیم برای هر استان هستند و باید از تجربیات آن‌ها استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید سالمندان در تصمیم‌سازی‌ها دخیل شوند، خاطرنشان کرد: مدیران‌کل نیز نسبت به اجرای مصوبات شورای سالمندان اهتمام ویژه داشته باشند.

حسین‌میرزایی با اشاره به اینکه فرخشهر به‌عنوان شهر دوستدار سالمند معرفی شده است، گفت: باید این شهر به‌عنوان شهر پایلوت دوستدار سالمند در کشور الگو شود و همه دستگاه‌ها باید همکاری لازم را با شهرداری فرخشهر داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خیرین با اکسیر دلسوزی در موضوعات مختلف ورود می‌کنند، یادآور شد: باید تمامی سالمندان در مباحث درآمدی، معیشتی و بیمه‌ای مورد توجه باشند.

وی با تاکید بر اینکه مقدمات احداث باغ سلامت سالمندی در شهرکرد فراهم شود، بیان کرد: اختصاص زمین مورد نیاز برای احداث این باغ پیگیری شود، وجود مراکز نگهداری سالمندی ضروری است، اما سالمند باید در کانون گرم خانواده نگهداری شود و باید در این زمینه فرهنگ‌سازی صورت بگیرد.

حسین‌میرزایی ادامه داد: در هفته گرامیداشت مقام سالمندان از بازنشستگان موفق دستگاه‌های اجرایی تقدیر شود، همچنین برنامه‌های متفاوتی در این هفته اجرا شود تا شاهد تغییر نگرش در خصوص سالمندان باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1673415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =